مردم روزه دار و انقلابی استان گلستان همزمان با سراسر کشور، با مشت های کرده به خیابان ها آمدند و انزجار خود را از کشتار مردم مظلوم فلسطین به سراسر دنیا اعلام کردند.

فریاد انزجار گلستانی ها در گوش استکبار/ جلوه اتحاد در روز قدس

به گزارش گلستان 24، مردم گلستان که رنگین کمانی از اقوام هستند، با حضور پرشکوه در مراسم راهپیمایی روز قدس، حماسه ای دیگر آفریدند.

راهپیمایی امروز همزمان با سراسر کشور در شهرهای گلستان هم برگزار شد و مردم از ساعت ۱۰ صبح و علی رغم گرمای زیاد در خیابان ها حاضر شدند.

سخنران راهپیمایی روز قدس گرگان، حسن صادقلو استاندار گلستان بود. وی که پس از راهپمایی همراه با مردم در مصلی گرگان حاضر شد، گفت: اسرائیل باطلی در دل سرزمین اسلام است و به دست دشمنان اسلام در آن مکان کاشته شده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در قلب اسلام باطلی را کاشتند که مسلح به بمب اتم است و ۲۲۰ کلاهک هسته ای دارد.

وی بیان کرد: امروز معلوم شده است که داعش در کجا پذیرایی می شود و باید نسبت به این موضوع مطلع باشیم.

پیام روز قدس نفرت از اسکتبار ستیزی است

استاندار گلستان تصریح کرد: پیامهای روز قدس را می توان نفرت از استکبار، رفراندومی سالانه، تحکیم وحدت مسلمین، نابودی اسرائیل، استقلال خواهی و استکبار ستیزی، رخ نمایی ملت و امت اسلامی، اعلام وجود مستضعفین و روز پیوند اسلام دانست.

صادقلو اظهار کرد: قدس، تاریخ، هویت و پیام دارد، تاریخ قدس با هویت آن در هم تنیده است و هیچگاه هویت و تاریخش از هم جدا نمی شوند.

وی افزود: شکل گیری قدس دقیقا در مسیر پیامبران بوده و حضرت داوود آنجا را بنا نهاده و سلیمان آن را تجمیع کرده است، محل تولد عیسی (ع) این سرزمین بود و بعد هم تا ۱۵ سال قبله مسلمین بود.

راهپیمایی روز جهانی قدس در گرگان / ابوطالب ندری

صادقلو ادامه داد: اگر در هویت شناسی قدس غیر از هویت الهی و اسلامی تعریف کند اشتباه محض است و موضوع قدس موضوع اسلام و هویت آن هویت اسلام است.

وی با اشاره به بیانات امام راحل گفت: ادبیات امام در این موضوع ادبیات تابناکی است. مقام معظم رهبری نیز همان ادبیات را با زمان تقسیر و مطرح کردند.

در شهرستان گنبدکاووس نیز محمد عباسی نماینده مردم منطقه و حجت الاسلام علی فتحی، رییس اداره تبلیغات اسلامی سخرانی کردند.

حاشیه سازی های غرب ما را از فلسطین غافل نکند

عباسی، هدف امام از نام گذاری روز قدس را شناخت اهداف صهیونیست ها بیان کرد و گفت: باید مراقب باشیم حاشیه سازی ها و مسائلی که غرب ما را درگیر آن کرده باعث غفلت ما از فلسطین نشود.

وی بیان کرد: روز قدس روز اسلام است و دشمنان در تلاشند قدس شریف را مرکز توطئه های خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: تنها راه ریشه کن کردن این غده سرطانی تداوم مبارزه است.

عباسی گفت: همه مسلمانان و کشورهای اسلامی باید در این امر احساس مسئولیت کنند و فلسطین را از عربده های اسکتبار ستیزان پاک کنند.

وی تصریح کرد: برای امنیت منطقه نیاز است همه مسلمانان متحد باشند و از تحریک عواطف مذهبی و اختلاف افکنی پرهیز کنند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در گرگان / ابوطالب ندری

حجت الاسلام علی فتحی، رئیس تبلیغات اسلامی گنبدکاووس هم در این راهپیمایی گفت: حضور یکپارچه ملت مسلمان در روز قدس نشان از توانایی و اقتدار و ایستادگی مسلمانان است.

وی افزود: ملت مسلمان ایران نیز پشت سر ولایت و گوش به فرمان ولی امرشان به خیابان ها آمدند و فریاد استکبار ستیزی سر دادند.

زخم فلسطین زخم بدن جهان اسلام است

در رامیان نیز حجت الاسلام محمدعلی رحیمی رخشان، رئیس تبلیغات اسلامی خان ببین سخرانی کرد. وی گفت: روز قدس روز استکبار ستیزی و مقابله با صهیونیزم جهانی است.

وی افزود: امسال روز قدس همجوار با شب های قدر است لذا شایسته است این روز را احیا نگه داریم و به فرمان حضرت امام خمینی (ره) که فرمونده اند فلسطین پاره تن اسلام و روز قدس روز حیات اسلام است جامعه عمل بپوشانیم.

حجت الاسلام رحیمی رخشان با بیان این که زخمی که امروز بر تن فلسطین وارد شده زخم بدن جهان اسلام است، گفت: وظیفه همگانی است که برای مداوای این زخم اقدام عاجل کنیم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره فلسطین گفت: استکبار دروغ خود را راست و باطل خود را حق می داند و ظلم خود را نیز عدالت طلبی وانمود می کند.

وی با تاکید بر این که هدف صهیونیست ها ضربه به اسلام است، افزود: استکبار به دنبال بهره برداری سیاسی از کشورهای مسلمان جهان و سلطه بر آنان است./مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار