حماسه آفرینی مردم کردکوی در گرمای ۴۰ درجه

خیابان ولیعصر شهرستان کردکوی امروز شاهد یکی از راهپیمایی‌های بی‌نظیر، باشکوه و با خیل عظیم جمعیت مردم این دیار بود تا بار دیگر نوعدوستی مردمان شهرستان کردکوی و دفاع از مظلوم و مبارزه با کفر و استکبار به دنیا نشان داده شود.

کردکویی ها حمایت از مظلومان فلسطین را فریاد زدند

 به گزارش گلستان24، خیابان ولیعصر شهرستان کردکوی امروز شاهد یکی از راهپیمایی‌های بی‌نظیر، باشکوه و با خیل عظیم جمعیت مردم این دیار بود تا بار دیگر نوعدوستی مردمان شهرستان کردکوی و دفاع از مظلوم و مبارزه با کفر و استکبار به دنیا نشان داده شود.

IMG_9530به گزارش خبرنگار رادکانا، مردم کردکوی امروز، ساعتی قبل از اذان ظهر و در گرمترین ساعات روز، راهپیمایی خود را آغاز کردند و با زبان روزه، فریادهای نفرت و انزجار خود را بر سر آمریکا و اسرائیل و هم‌پیمانان آنها خالی کردند.

مردم کردکوی امروز در حالی که پرچم ایران و پوسترهایی از قدس شریف را در دست داشتند، در خیابان‌ مسیر راهپیمایی کردکوی حرکت کردند و با مشتهای گره کرده، “مرگ بر اسرائیل”، “مرگ بر آمریکا” و … را در آسمان این شهر طنین انداز کردند.

امروز همه برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، کودکان و زنان بی دفاع غزه و حمایت از مظلومیت مسلمین جهان، به خیابانها آمدند تا روز قدس، یادگار امام راحل را گرامی بدارند و به دنیا بگویند اگر هنوز فرمان دفاع نظامی از غزه برای آنها صادر نشده اما با حضور گسترده خود در خیابان ها، حمایت خود را مسلمانان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین به جهانیان نشان می دهند.

IMG_9443

امروز زن و مردم و پیر و جوان و حتی کودکان، در گرمای 35 درجه کردکوی و در تابش شدید نور خورشید در گرمترین ساعات روز، به خیابان‌ها آمده بودند تا به کودکان فلسطینی بگویند که هرگز تنها نیستند.

مردم با سر دادن شعارهای “داعشی و تکفیری، عامل اسرائیلند، با این همه جنایت، گروه دین فریبند” به دنیا اعلام کردند که پشت پرده داعش نیز اسرائیل است و امروز اسرائیل جنایات خود را فراتر از فلسطین برده و مردم مسلمان سوریه و عراق را نیز از این جنایات بی نصیب نگذاشته است.

کردکویی ها امروز آمادگی خود را برای دفاع نظامی از مردم فلسطین اعلام کردند و با شعارهای خود گفتند که تنها منتظر اذن و فرمان رهبری هستند.

مردم با سر دادن شعارهای “ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده”، “لبیک یا خمینی، لبیک یا خامنه ای”، “لبیک یا حسین (ع)” آمادگی خود را برای دفاع از مظلومان جهان نشان دادند.

IMG_9534

“فریاد دهد روزه دار، مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم، مرگ بر رژیم صهیونیستی”، “فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است”، “یا ایها المسلمون، اتحدوا اتحدوا”، “این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده”، “راه شهیدان ما، طریق عزت ماست”، “یا بن الحسن مهدی زهرا بیا، عزه مظلوم شده کربلا” از دیگر شعارهای مردم روزه‌دار کردکوی در دفاع از فلسطین و اعلام انزجار از رژیم جعلی اسرائیل بود.

مردم کردکوی امروز با حضور گسترده خود در این راهپیمایی نشان دادند که ملت ایران اسلامی و مردم این شهرستان از هیچگونه حمایت مادی و معنوی در راه آرمان مقدس قدس دریغ نخواهند کرد.

کردکویی ها امروز ضمن محکوم کردن جنایات علیه زنان و کودکان بی دفاع فلسطین و غزه، اقدامات اسرائیل غاصب را عین جنایت جنگی دانستند و از مجامع بین‌المللی خواستار رسیدگی به این جنایات جنگی شدند.

امروز همچنین پرچم آمریکا و اسرائیل به دست مردم کردکوی در میدان معلم این شهرستان به آتش کشیده شد.

مردم پس از طی کردن مسیر راهپیمایی، در مصلی نماز جمعه کردکوی گرد هم آمده اند تا در نماز پرشکوه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان حضوری گسترده داشته باشند./ رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار