معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان گفت: در زمستان امسال با ظرفیت 167 دستگاه ماشین آلات اعم از سنگین ، نیمه سنگین و سبک و با 315 نفر نیرو در طرح راهداری زمستانی سال جاری شرکت خواهند کرد.

 315 نفر نیرو در طرح راهداری زمستان امسال فعالیت خواهند کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان24، غلامرضا بیکی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان گفت :باتوجه به در پیش بودن فصل سرما و یخبندان ، بخشی از ماشین آلات و تجهیزات راهداری در راهدارخانه ها و مناطق مورد نیاز مستقر شده اند.

وی افزود: با شروع طرح راهداری زمستانی در آذر ماه امسال کلیه ماشین آلات و تجهیزات راهداری و راهداران در راهدارخانه ها و مناطق صعب العبور کوهستانی و نقاط مورد نیاز جهت خدمات دهی بهینه و سرعت عمل در خدمت رسانی به کاربران جاده ای و نگهداری مطلوب راهها و بازگشایی جاده ها ، مستقر خواهند شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان گفت:اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در زمستان امسال با ظرفیت 167 دستگاه ماشین آلات اعم از سنگین ، نیمه سنگین و سبک و با 315 نفر نیرو در طرح راهداری زمستانی سال جاری شرکت خواهند کرد.

وی افزود: جهت تقویت و افزایش آمادگی ناوگان راهداری نسبت به تعمیر و آماده سازی کلیه تجهیزات مکانیزه اقدام شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار