استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت : تحقق رشد اقتصادی ۷.۳ درصدی برای این استان به عنوان خواسته مهم دولت سیزدهم نیازمند همکاری دستگاه‌ها و جلوگیری از هدر رفت منابع برای بهره‌وری بیشتر است.

رشد اقتصادی۷.۳ درصدی، خواسته مهم دولت برای گلستان است

به گزارش خبرنگار گلستان 24،  علی‌محمد زنگانه روز چهارشنبه در آیین جشن شکرگزاری برداشت موفقیت آمیز بدون بیماری لکه سفید میگو در گمیشان اظهار کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته باید تلاش کنیم نرخ رشد ۷.۳ درصدی را برای گلستان محقق کنیم که نیمی از این هدف باید از محل بهره وری و صرفه جویی منابع تامین شود.

وی بیان کرد: به عنوان نمونه اگر در روند تکمیل و راه اندازی چهار هزار هکتار دیگری که برای پرورش میگوی گمیشان در نظر گرفته شده دقت نظر بیشتری کنیم می توانیم بهره وری از این مزارع را افزایش دهیم.

زنگانه ادامه داد: در این مسیر باید از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذاران، شرکت های تعاونی و سرمایه‌های سرگردان استفاده کنیم.

استاندار گلستان اظهار داشت: در راستای تحقق این نرخ رشد باید از منابع بانکی مراقبت کنیم و سیستم بانکی استان موظف است تا ۸۵ درصد منابع استحصال شده را برای توسعه و پیشرفت منطقه بکار بگیرد.

وی افزود: برای تحقق نرخ رشد ۷.۳ درصدی که می تواند گام بلندی در راستای پیشرفت گلستان باشد همه دستگاه ها وظیفه دارند با همکاری و همدلی از ظرفیت های موجود حداکثر استفاده را انجام دهند.

زنگانه گفت: شرط اول رفع مشکلات، همراهی افکار عمومی است و در این زمینه از بیان کردن موضوعات و فساد ترسی نداریم.

استاندار گلستان گفت: فعالیت بخش خصوصی برای ایجاد مزارع پرورش میگو و بدست آوردن درآمد از این طریق خواست قلبی دولت سیزدهم است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار