مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در گلستان:

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در گلستان گفت:امسال با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام، طرح جهش تولید محصول در ۷۰هزار هکتار از دیمزار‌های استان گلستان اجرا می‌شود.

اجرای جهش تولید محصول در ۷۰هزار هکتار از دیمزار‌های گلستان

به گزارش ساجد خبر، محمد مهدی سلمان زاده اظهار کرد: افزایش بهره وری و تولید در اراضی دیمزار‌های استان و درآمد کشاورزان از اهداف این طرح است.

به گزارش گلستان 24،محمد مهدی سلمان زاده افزود: پشتیبانی فنی و مالی از جذب نیرو و پرداخت حق الزحمه کارشناسان، تامین بذر، سموم و کود‌های رایگان، آموزش و ترویج دانش و تجارب کشاورزی به بهره برداران و کمک به بیمه اراضی کشاورزی از وظایف ستاد اجرایی فرمان امام در این طرح است.

وی گفت: پرداخت بخشی از یارانه تسهیلات بانکی خرید تراکتور و خرید ماشین آلات کشاورزی برای افزایش بهره وری اراضی کشاورزی از وظایف تعیین شده این ستاد است.

سلمان زاده افزود: همکاری با جهادکشاورزی برای آموزش فنی به کشاورزان در میدان و انتقال تجارب کشاورزان موفق به سایر بهره برداران از برنامه‌های این ستاد است.

محمدرضا عباسی، معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی گلستان گفت: پارسال در سال اول، این طرح را در ۲۰هزار هکتار از اراضی دیم استان اجرا کردیم و امسال با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام در ۷۰هزار هکتار اجرا می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار