مدیر کل کمیته امداد گلستان:

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: خدمات کمیته امداد به مددجویان از طریق سامانه هوشمند امداد ارائه شده و مددجویان زیرپوشش کمیته امداد تنها دو هفته برای ثبت نام در این سامانه فرصت دارند.

سامانه جامع امداد هوشمند در گلستان آغاز به کار کرد

به گزارش گلستان 24، عیسی بابایی اظهار کرد: یکی از سیاست های کمیته امداد با توجه به شیوع کرونا و همچنین تسهیل در امر خدمت رسانی و کاهش مراجعه مددجویان به کمیته امداد، ارائه خدمات غیرحضوری و به صورت الکترونیکی است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با اشاره به اینکه در همین راستا کمیته امداد سامانه امداد هوشمند را راه اندازی کرده است، خاطرنشان کرد: این سامانه به سرویس های خدمات الکترونیکی کشور مانند ثبت احوال، ثبت اسناد، اداره پست و دیگر نهادها متصل است و اطلاعات مددجویان پایش می شود.

بابایی تاکید کرد: ۸۵ هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد باید در دو هفته روز آینده از طریق تلفن همراه یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و با ارائه کد ملی وارد این سامانه شوند و به سوالات این سامانه که به منظور پالایش مددجویان طرح ریزی شده، پاسخ دهند و مرحله ثبت نام را انجام دهند.

وی یادآور شد: شاید کسانی باشند که نتوانند خودشان به این سایت مراجعه و اطلاعات را به ثبت برسانند به همین منظور این اداره کل با دفاتر پیشخوان تفاهمنامه منعقد کرده و مددجویان می توانند به دفاتر روستا در شهر و روستا مراجعه و اطلاعات خود را به ثبت برسانند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با بیان اینکه بیش از ۸۰۰ دفتر پیشخوان دولت در این طرح با ما همکاری دارند، تصریح کرد: سه آیتم کدملی، کد پستی محل سکونت که نباید مغایرت داشته باشد و شماره موبایل سرپرست خانوار هم با توجه به اینکه پرداخت مستمری داریم از مصوبه بانک مرکزی است که باید به نام سرپرست خانوار باشد.

بابایی ادامه داد: در دو هفته آینده این ثبت نام باید انجام شود و عدم ثبت نام در این سامانه ممکن است در خدمت رسانی و توزیع خدمت دچار مشکل شده و یک سری خدمات به آنها ارائه نشود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار