مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت: در حال حاضر دارای ۷۰۰ زوج جوان تحت پوشش کمیته امداد استان گلستان در نوبت دریافت کمک هزینه جهیزیه هستند.

۷۰۰ زوج گلستانی در انتظار کمک هزینه جهیزیه/۲۰۰۰ تبلت تهیه می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، عیسی بابایی در نشست با فعالان اقتصادی اظهارکرد: کمیته امداد استان در حال حاضر دارای ۷۰۰ زوج جوان در نوبت دریافت کمک هزینه جهیزیه است که خوشبختانه ۶۰۰ میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه آن با مشارکت موسسه خیریه حضرت رقیه (س) برای زوج های جوان تامین می شود.

بابایی با اشاره به نقش تاثیرگذار خیران و نیکوکار در خدمت رسانی بهتر به نیازمندان و محرومان عنوان کرد: با قول مساعد مسئولان و استفاده از ظرفیت و مشارکت فعالان و مجتمع های اقتصادی استان، نسبت به تامین منابع کمک هزینه ۱۰۰ سری جهیزیه نوعروسان پشت نوبتی کمیته امداد، اقدام می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان با قدردانی از حمایت یکی از فعالان اقتصادی استان در پرداخت کمک هزینه درمانی بخشی از بیماران دیالیزی خاطر نشان کرد: این نهاد با دو هزار و ۶۲۰ بیمار صعب العلاج و خاص تحت حمایت دارای ۲۵۲ بیمار خاص و ۱۲۰ بیمار دیالیزی است که علاوه بر تخصیص اعتبارات دولتی نیاز به کمک های مالی خیران و هموطنان عزیز در رفع مشکلات عدیده بیماران را دارد.

وی تصریح کرد: کمیته امداد هرساله در آستانه بازگشایی مدارس و با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند اقدام به برگزاری مراسم جشن عاطفه‌ها می کند اما امسال به دلیل تقارن با ماه محرم و صفر و شیوع ویروس کرونا و توسعه آموزش مجازی، برنامه همیشگی خود را باهدف جمع آوری ملزومات آموزش غیرحضوری با عنوان «شور عاطفه‌ها» برگزار کرد.

بابایی با بیان اینکه در بررسی ها مشخص شد سه هزار خانوار گلستانی توان تهیه ملزومات تحصیل غیرحضوری را ندارند، بیان کرد: طی برنامه ریزی انجام شده، مقرر شد دو هزار دستگاه تبلت برای دانش آموزان تحت حمایت، با همکاری خیران نیکوکار در اسرع وقت تهیه شود.

وی اظهارکرد: این نهاد در نظر دارد با استفاده از ظرفیت های بنگاه ها و فعالان اقتصادی و طی تفاهم صورت گرفته در این نشست، تعداد هزار عدد ملزومات آموزشی غیرحضوری دانش آموزان نیازمند (تبلت) توسط خیران اقتصادی در سال تحصیلی جدید تهیه شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار