مدیرکل تبلیغات گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه پرستاران حافظ جان و سلامتی انسان ها هستند، گفت: حفظ جان و سلامت انسان موجب ارتقاء درجات و رشد معنوی افراد می شود.

حفظ جان و سلامت مردم سبب رشد معنوی پرستاران می شود

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام عباسعلی گرزین اظهار کرد: پرستاران مسئولیت حفظ جان انسان ها را بر عهده داشته و با این کار در یک مسیر مقدسی قرار گرفته اند که موجب رشد، تعالی و کمال آنها می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: عزت، عظمت، کرامت و فداکاری از جمله خصلت های جامعه پرستار است زیرا حفظ جان و سلامتی انسان ها و مخلوقات به حدی با اهمیت است که هیچ آئین انسانی، مذهب و مرزی نمی شناسد.

گرزین با اشاره به شخصیت حضرت زینب (س) تصریح کرد: آن حضرت به دلیل فداکاری های زیادی که انجام دادند، نامشان ماندگار شد و روز ولادت ایشان را به عنوان روز پرستار انتخاب کرده اند.

وی با اشاره به فداکاری های پرستاران کشور در دروان های مختلف، گفت: این افراد در طول دوران دفاع مقدس، انقلاب و پیش از انقلاب و حتی دوران کرونا برای حفظ جان و سلامتی مردم تلاش کردند و اگر نبودند جان خیلی ها از دست می رفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: رسیدگی به بیماران خدمتی انسانی بوده و اهمیت پرستار در خدمتی است که به برای بیمار انجام می دهد، چه بسا اگر پرستاران نبودند زحمت پزشکان به هدر می رفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار