مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دشمنان ما با قدرت رسانه بر دنیا مسلط شدند و این دلیل بر قدرت تبلیغات است که نباید از آن غافل شویم.

قدرت رسانه در پیشبرد اهداف انقلاب نباید مورد غفلت قرار گیرد

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام عباسعلی گرزین شامگاه یکشنبه در نشست هم اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه اظهارکرد: گام دوم انقلاب نیازمند تحولات انقلابی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: سرعت اعجاز آور تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی که در دنیا حاکم شده به ویژه در اتمسفر وجودی انقلاب اسلامی ایران، دنیا را در بر گرفته و آرام آرام به سمتی پیش می‌رود که جهان تشنه معنویت را از سرچشمه حیاتی که بشریت به دنبال آن است، سیراب کند.

وی ادامه داد: سرعت تحولات نیازمند این است که در گام دوم انقلاب اسلامی برای تحقق تمدن نوین اسلامی ساختارها را متناسب با آن به روزرسانی و تقویت کنیم.

گرزین با بیان اینکه هر دستگاهی در انقلاب اسلامی نسبت به رسالت بزرگی که انقلاب بر عهده آن گذاشته نقشی دارد، افزود: نهادهای انقلابی باید از خردمندان قوم بهره گیری کنند تا با سرعت و دقت بالاتری بتوانند اهداف انقلاب را محقق کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به تعبیر رهبر معظم انقلاب یکی از مهم‌ترین رویش‌های انقلاب اسلامی است که در طی چهار دهه توانسته منشأ خیرات و برکات زیادی باشد و روز به روز بر ضرورت آن افزوده می‌شود.

وی با تاکید اینکه دنیای امروز براساس تبلیغات می چرخد، افزود: جهان کفر تواسته با قدرت رسانه هیچ خود را بر دنیا غالب و اراده خود را بر جهان تحمیل کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اذعان کرد: اگر دنیای بی اعتبار و بی اصالت غرب توانسته از کاه، کوه بسازد و به خورد ملت‌ها بدهد فقط به دلیل قدرت رسانه است.

وی با بیان اینکه کشور اسلامی ما کوهی از داشته‌های ارزشمند نظیر اصالت، عمق، تاریخ و فرهنگ است، افزود: ما باید با کمک آرا اندیشمندان جامعه و به فرماندهی سازمان تبلیغات به عنوان نهاد تخصصی تبلیغ در پیشبرد هرچه بیشتر اهداف انقلاب تلاش کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار