مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس:

مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس گفت که پنج بیمارستان دولتی و نیمه دولتی و ۲ بیمارستان خصوصی این شهرستان از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون به ۱۲ هزار بیمار مبتلا به کووید ۱۹ خدمات بستری ارائه کردند.

مراکز درمانی گنبد به ۱۲ هزار بیمار کرونایی خدمات بستری ارائه کردند

به گزارش گلستان 24، فرهاد بدیعی در مراسم بزرگداشت روز پرستار و تجلیل از پرستاران نمونه مراکز درمانی، مرکز بهداشت و اورژانس ۱۱۵ گنبدکاووس اظهار کرد: از مجموع این بیماران ۶۵ درصد از اهالی گنبد و بقیه از شهرهای همجوار بودند.

وی افزود: درحال حاضر شمار بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی گنبدکاووس حدود ۵۰ نفر است که ۱۵ نفر آنها به سبب شرایط بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) درحال نگهداری هستند.

بدیعی افزود: با وجود رنگ آبی شیوع کرونا در گنبدکاووس، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با این بیماری از سوی همه گروه‌های جامعه ضروری است.

رییس هیات مدیره نظام پرستاری شرق گلستان نیز در این مراسم خواستار توجه بیشتر مسوولان به مطالبات پرستاران و تحقق وعده‌های داده شده به آنها شد و گفت: بیشتر وعده‌های مسوولان در قبال پرستاران یا محقق نشده و یا با تاخیر طولانی انجام می شود.

مهدی یازرلو افزود: با وجود سختی کار پرستاری و مظلومیت این قشر و حضور آنها در همه بحران‌ها (بلایای طبیعی و غیرطبیعی) و اپیدمی بیماری‌ها آنها هرگز به خاطر محقق نشدن وعده‌های مسوولان و مطالبات خود دست از رسالت خویش برنداشته و برنخواهند داشت.

وی پرداخت نشدن کامل "فوق العاده خاص" در ایام کرونا به پرستاران به خصوص نیروهای شرکتی و قراردادی، اجرانشدن قانون سختی کار پرستاری و تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری را از مهمترین مطالبات پرستاران اعلام کرد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار