معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه:

تبدیل وضعیت نیرو‌های موقت شاغل در دستگاه قضایی در دستور کار قوه قضاییه قرار دارد.

تبدیل وضعیت نیرو‌های موقت شاغل در دستگاه قضایی در دستور کار قوه قضاییه

به گزارش گلستان 24، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه که همراه با رئیس قوه قضائیه به گلستان آمده است امروز در بندرگز حضور یافت و در دیدار با کارکنان داگستری این شهر از تبدیل وضعیت نیروهای موقت این نهاد خبر داد.

جهانگیر همچنین افزود: با مدیرانی که مرتکب ترک فعل شده و در سالهای گذشته به وظایفشان عمل نکردند و اسباب وضعیت بغرنج خلیج گرگان را فراهم آورده اند، برخورد می شود.

او همچنین گفت: باید از ظرفیتهای مردمی و خیرین به درستی استفاده شود چرا که هر جا به مردم‌ تکیه شده است؛ رمز موفقیت نیز همانجا بود و این امر در پیروزی انقلاب، جنگ، تحریم و توطئه های مختلف به اثبات رسید.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنان خود خبر داد: تا کنون بیش از ۱۰۰هزار نفر دیده بان اجتماعی در سامانه سجام ثبت نام کرده اند که آسیب های منطقه خود را منعکس و در راستای پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی به دستگاه قضایی کمک می کنند.

جهانگیر به بحث مهاجرت نخبگان هم به عنوان یک‌ معضل جدی در جامعه اشاره کرد و گفت: عده ای در فضای مجازی با هدف سودجویی، پزشکان و نخبگان را به مهاجرت و خروج از کشور تشویق می کنند که این افراد باید شناسایی شوند و با آنها برخورد شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه همچنین با بیان اینکه اختلافات، نزاع و درگیری جزء ۵جرم اول شایع در کشور است تاکید کرد: برای پیشگیری از وقوع جرم، باید سطح سواد در حوزه های مختلف جامعه افزایش یابد و این امر فقط مختص سواد حقوقی یا پزشکی نیست بلکه باید سطح مهارتهای اولیه در همه حوزه های اجتماعی ارتقا یابد.

او در بدو ورود به بندرگز با حضور در گلزار شهداء به مقام شامخ شهداء ادای احترام کرد و سپس از ساحل بندرگز بازدید کرد و از مشکلات مربوط به پروژه شرکت آرمان طبیعت معروف به پروژه عمانی ها آگاه شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار