قتل با میله آهنی

زن خیانتکار برای افشا نشدن رابطه پنهانی خود، نقشه قتل شوهرش را طراحی و اجرا کرد.

نقشه شوم زن خیانتکار برای قتل شوهرش در آق قلا

به گزارش گلستان 24، ساعت 4 بامداد 21 تیر امسال کارگرانی که برای کار به زمین کشاورزی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان آق قلا رفته بودند، با جسد مرد جوانی کنار نهر روبه رو شدند و موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

ماموران با حضور در محل دریافتند مرد ناشناس به دلیل اصابت جسم سخت به سرش جان باخته است. در تحقیقات محلی هویت مقتول شناسایی و تحقیق از همسر وی شروع شد.

نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهرش در آق قلا

این زن در اظهاراتش گفت: شب گذشته شوهرم برای انجام کاری خانه را ترک کرد و قرار بود زود به خانه بازگردد که خبری از او نشد تا این که امروز در تماس پلیس متوجه شدم شوهرم کشته شده است. او گوشی تلفن همراه و مقداری پول همراه داشت که پس از قتل سرقت شده است.

ماموران که متوجه تناقض گویی های همسر مقتول شده بودند، تحقیقات را روی او متمرکز کردند. همچنین خانه مقتول بازرسی و لکه های خون در اتاق خواب و روی فرش پیدا شد.

در این مرحله لکه های خون به آزمایشگاه پزشکی قانونی ارسال و معلوم شد لکه های خون متعلق به مقتول است.

با کشف این سرنخ، زن 24 ساله بازداشت شد.

متهم زن با اعتراف به این جنایت گفت: چندی پیش با مردی آشنا شدم و ارتباط پنهانی مان شکل گرفت. می ترسیدیم شوهرم متوجه این رابطه پنهانی شود، بنابراین به مرد مورد علاقه ام پیشنهاد کردم شوهرم را از سر راهمان برداریم که قبول کرد.

قرار شد شوهرم را زمانی که خوابیده به قتل برسانیم. شب حادثه پس از این که مطمئن شدم شوهرم به خواب عمیقی فرورفته است، با مرد مورد علاقه ام تماس گرفتم و او با میله آهنی که همراه داشت وارد خانه شد.

وی خاطرنشان کرد: او پس از ورود به اتاقی که شوهرم خوابیده بود، با میله آهنی ضربه های مرگباری به سر و صورت شوهرم زد. بعد با اطمینان از مرگ شوهرم جسد او را داخل خودرو گذاشتیم و در نزدیک نهر آبی کنار زمین کشاورزی، انداختیم.

با اعتراف تکان دهنده زن خیانتکار، مردی که همدستش بود، دستگیر و در بازجویی اولیه مدعی شد با زن جوان آشنایی نداشته و نمی داند چه کسی شوهر او را کشته است. اما در جریان تحقیقات پلیسی و پس از مواجهه حضوری با زن جوان وقتی متوجه شد او راز جنایت را فاش کرده است، بناچار زبان به اعتراف گشود و گفت شوهر زن جوان را برای فاش نشدن رابطه پنهانی شان با ضربه های میله آهنی در خواب کشته است.

سرهنگ علی امیریان، فرمانده انتظامی شهرستان آق قلا در این باره به جام جم گفت: با اعترافات تکان دهنده این دو متهم برای آنها قرار قانونی صادر و قرار شد پس از پایان تحقیقات، متهمان صحنه قتل را بازسازی کنند.

ارسال نظر

آخرین اخبار