معاون ریاست جمهوری:

معاون ریاست جمهوری گفت: سفرهای استانی ریاست جمهوری دستاوردهای بیشماری دارد که امیدواری مردم به حل مشکلات از مهمترین ثمرات آن است.

امیدواری مردم به حل مشکلات ثمره حضور رئیس جمهور بین مردم است

یه گزارش گلستان 24، سیدمحمد حسینی  شب گذشته (چهارشنبه ٨ دی) با هدف حضور در آیین یوم الله 9 دیماه  به گرگان سفر کرد. 

معاون پارلمانی ریاست جمهور در بدو ورود به فرودگاه گرگان با استقبال استاندار و نمایندگان مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی روبرو شد

حسینی پس از اطلاع از برگزاری آیین استقبال از پیکر شهید مدافع امنیت، در این مراسم حضور یافت. 

به گزارش شبستان روز گذشته شهید مهران شوری زاده  در درگیری با اشرار در زاهدان به درجه رفیع شهادت رسیدو پیکر این شهید برای به خاکسپاری در مازندران از طریق پرواز  سیستان و بلوچستان به گرگان منتقل تا به ساری اعزام شود.

معاون پارلمانی ریاست جمهور به دیدار آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان رفت.

سیدمحمد حسینی در در دیدار با  نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: انشالله با پیگیری های مستمر دولت و مجلس برای بهبود وضع معیشتی در زندگی آحاد مردم به ثمر خواهد نشست و آحاد مختلف مردم  نتیجه این مساعی را لمس خواهند کرد.

وی گفت:  دولت با روش های مختلف و برنامه ریزی دقیق درصدد است مشکلات اقتصادی کشور حل شود و رونق تولید درصنایع و واحد های تولیدی شکل بگیرد‌.

حسینی به شخصیت سپهبد شهید سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: جدیت و نظم در اقدامات ایشان  به عنوان یک فرمانده جنگ بسیار بارز بود.

معاون پارلمانی ریاست جمهوری گفت: سردار دل ها سمبل وحدت و یکپارچگی به شمار می رفت، برای سردارسلیمانی فرقی نمی کرد که در جبهه مقاومت به چه قوم و یا مذهبی کمک می‌کند هر جا مظلومی را مشاهده می‌کرد به امداد ایشان می شتافت.

سخنرانی در تجمع یوم الله ۹ دی، دیدار با خانواده شهدا، گفتگو با جمعی از روحانیون اهل سنت و دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان از جمله برنامه‌های معاون پارلمانی رییس جمهور در گلستان است.

وی گفت:

 

ارسال نظر

آخرین اخبار