الهام غفوری گفت: انتشار عکسی پس از جمع بندی مذاکرات از عوامل سریال "پایتخت" در حالیکه در دستشان شیرینی "ناپلئونی" است صرفا یک شوخی بود و در این تصویر هیچ کس روزه‌خواری نکرده است.

توضیح عوامل پایتخت درباره شیرینی ناپلئونی+ عکس

به گزارش گلستان 24، الهام غفوری درباره حاشیه های پیش آمده بعد از انتشار این عکس به خبرگزاری صداوسیما گفت: هر کسی در طول روز اگر در ماه مبارک رمضان میوه بخرد، روزه خوار است؟ ما هم یک جعبه شیرینی خریدیم و بچه ها می خواستند به این شکل توافق هسته ای را صمیمانه به مردم تبریک بگویند، نیت بچه ها خیر بود و اینکه هر کسی چه برداشتی دارد مهم نیست.

وی ادامه داد: بسیاری از سکانس های افطاری و سحری خوردن ما در طول روز اتفاق می افتد اما بچه ها برای اینکه روزه خواری نکنند تنها دهانشان را حرکت می دهند و روزه خوار بدترین واژه ای است که می توانند به ما نسبت دهند.

غفوری تاکید کرد: بعضی از خبرگزاری ها تنها به دنبال سوژه هستند و از هر چیزی کوه می سازند، اگر دقت کنید هیچ کس آن شیرینی ها را نخورده است و تمام صحبت ها شایعه ای بیش نیست.

دیروز عکسی از شادی بازیگران و عوامل سریال پایتخت در فضای مجازی منتشر و به دنبال آن اخباری در برخی سایت ها و خبرگزاری‌ها مبنی بر روزه خواری آن‌ها پخش شد.

 پایتخت درباره شیرینی ناپلئونی

ارسال نظر

آخرین اخبار