رئیس سازمان بهزیستی کشور:

رئیس سازمان بهزیستی کشور از حذف برنامه‌های ناکارآمد بهزیستی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

حذف برنامه های ناکارآمد بهزیستی در آینده ای نزدیک

به گزارش گلستان 24، علی محمد قادری ظهر امروز در جلسه شورای بهزیستی گلستان در گرگان با بیان اینکه سیستمی هوشمند ، کارآمد ، مردمی و شفاف در بهزیستی پیاده‌سازی خواهد شد اظهار کرد: سیاست ما ایجاد ارتباط یکپارچه در دولت الکترونیک است، بر این اساس آمار و اطلاعات باید دقیق شود تا بتوانیم نقشه راه ترسیم کنیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر تقویت ارتباط و تعامل دو سویه با خیرین و نیکوکاران و دیگر دستگاه‌های اجرایی افزود: سازمان بهزیستی کشور با همه تلاش‌ها مظلوم واقع شده؛ زیرا میزان مطالبه‌گری افزایش پیدا کرده و از طرفی کرونا زندگی‌های متوسط جامعه را هم تحت تاثیر خود قرار داده است.

علی محمد قادری ادامه داد: کرونا زندگی جامعه هدف ما به ویژه زنان سرپرست خانوار را هم تحت تاثیر قرار داده و باید برای مراقبت از عائله خود یک اقدام عینی و عملی تا ۶ ماه آینده انجام دهیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین با بیان اینکه طی ۴۲ سال تلاش، سرمایه اجتماعی برای امیدواری جامعه هدف به زندگی افزایش یافته است تصریح کرد: تا زمانی که رشد آسیب‌های نوین با تمدن‌گرایی و زندگی شهری، ورود مواد مخدر صنعتی و شبیخون فرهنگی نظام خانواده را متزلزل می‌کند و زیر ساخت‌ها نامناسب است دایره مطالبه گران از بهزیستی بزرگتر می‌شود.

وی گفت: بیش از ۱۹ هزار پرسنل در فضای شهری و روستایی بهزیستی فعالیت هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار