رئیس سازمان بهزیستی کشور:

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: زیرساخت نامناسب جاده‌های کشور موجب افزایش معلولیت می‌شود.

زیرساخت نامناسب جاده‌های کشور معلولیت را افزایش می‌دهد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان گرگان، علی‌محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور در شورای اداری بهزیستی استان گلستان گفت: تازمانی که زیرساخت‌های نامناسب جاده‌ها باعث افزایش معلولیت می‌شود و توجه نکردن به حوزه پیشگیری، معلولیت و آسیب‌ها را متکثر می‌کند، هر سال جمعیت بهزیستی بیشتر می‌شود.

او گفت: بیش از ۱۹ هزار پرسنل در فضای شهری و روستایی مشغول به خدمت‌رسانی به جامعه معلولان هستند.

به گفته رئیس سازمان بهزیستی کشور طی ۴۲ سال تلاش، سرمایه اجتماعی برای امیدواری جامعه هدف به زندگی افزایش یافته است.

قادری بر مطالبه‌گری سازمان بهزیستی کشور و کمک‌خواهی و استمداد از دستگاه‌های همکار تاکید کرد و گفت: سازمان بهزیستی کشور با همه تلاش‌ها مورد مظلومیت واقع شده است؛ چراکه میزان مطالبه‌گری افزایش پیدا کرده و از طرفی کرونا زندگی‌های متوسط جامعه را تحت تاثیر خود قرار داده است.

او می‌گوید: لازم است دستگاه‌ها و مجموعه‌های دیگر با تمام توان وارد میدان شوند و به بهزیستی کمک کنند.

قادری گفت: برنامه‌های ناکارآمد بهزیستی در آینده‌ای نزدیک احصاء و حذف می‌شوند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر ارتباط و تعامل دوسویه با خیرین و نیکوکاران بر پیاده‌سازی سیستم هوشمند گفت: امروز سیاست ما ایجاد ارتباط یکپارچه در دولت الکترونیک است چراکه آمار و اطلاعات باید دقیق و متقن شود تا بتوانیم نقشه راه ترسیم کنیم.

او گفت: کرونا زندگی بسیاری از جامعه هدف بهزیستی به خصوص زنان سرپرست خانوار را تحت تاثیر قرار داده است و باید یک اقدام عینی و عملی تا ۶ ماه آینده انجام دهیم تا از عائله‌مان در بهزیستی مراقبت کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار