فرمانده سپاه نینوای گلستان:

فرمانده سپاه نینوا گفت: سپاه نینوا و اقشار بسیج استان ۲۵۴۷ برنامه را در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار خواهند کرد که ۱۱۰ برنامه شاخص و برجسته در سطح شهرستان ها برگزار می شود.


دهه فجر جشن ملی پیروزی های ایران اسلامی است / ۲۵۴۷ برنامه به همت سپاه و بسیج در استان برگزار خواهد شد

به گزارش گلستان 24، سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر برگزار گردید عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی عامل رهایی بخشی ملت عزیز ایران از چنگال استبداد جهانی است و همه ما با این انقلاب الهی، نعمت استقلال و آزادی را به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به دست آوردیم.

وی افزود: ۲۲ بهمن ماه را نباید صرفا تکرار یک واقعه تاریخی برای کشور قلمداد کرد بلکه این حادثه یک پیروزی فوق العاده در تاریخ ایران است که یک حاکمیت مستبدانه ۲۵۰۰ ساله را سرنگون نموده است.

ملک شاهکویی تصریح کرد: ایام الله دهه فجر جشن ملی ایران اسلامی برای کسب پیروزی های پی در پی است و در واقع مردم ما هرساله پیروزی های خود را در ۲۲ بهمن جشن می گیرند.

فرمانده سپاه نینوا ضمن تشریح برنامه های دهه فجر اذعان داشت: سپاه نینوا و اقشار بسیج استان ۲۵۴۷ برنامه را در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار خواهند کرد که ۱۱۰ برنامه شاخص و برجسته در سطح شهرستان ها برگزار می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده و احتمال وقوع موج ششم کرونا حتما تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا را در اجرای برنامه ها لحاظ خواهیم نمود و برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار