رئیس سازمان بسیج رسانه‌ کشور در گرگان:

نقش رسانه ها مثل مهره ای شطرنج میباشد،هرجای خالی که مهره نباشد دیگران جای آن را پر خواهند کرد.

 اولین جشنواره سراسری رسانه ها در کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش گلستان24: محمود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در حاشیه مراسم معرفی شهیدشاخص بسیج رسانه کشور در سال 94 که در سالن اشراق صداوسیمای گلستان برگزار شد عنوان نمود:اولین جشنواره سراسری رسانه کشور در شکل گسترده و کاملا حرفه ای بزودی برگزار خواهد شد.

بصیری گفت:نقش رسانه ها مثل مهره ای شطرنج میباشد،هرجای خالی  که مهره نباشد دیگران جای آن را پر خواهند کرد.
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با توجه به پتانسیل و توانمدی اصحاب رسانه ها در گلستان افزود: استان گلستان و خصوصا گرگان و همه کسانی که در این همایش شرکت داشته اند جزو رسانه های خوب و موفق هستند که نوید این را میدهد که گلستان جزو استانهای برتر کشور در حوزه رسانه باشد.
 اولین جشنواره سراسری رسانه ها
بصیری عنوان نمود: با وجود آدم های خوب،فعال و قدیمی،خصوصا شهید شاخص بسیج رسانه کشور شهید محمدعلی روحانی فرد که واقعا دارای سوابق گسترده و خوبی بوده است و با توجه به این توانمندیها و استعدادها و این پشتوانه معنوی،استان گلستان به عنوان قطب رسانه در شمال کشور شناخته شود.
وی در ادامه در مورد تعداد بسیجیان ساماندهی شده در حوزه بسیج رسانه گفت: ما در پایان سال گذشته به کسانی که در حوزه رسانه هستند قول دادیم که تا تعداد کسانی که کارت بسیجی دارند به  چهار هزار نفر برسد اما خوشبختانه تا امروز این تعداد به پنج هزار نفر افزایش پیدا کرد.
وی افزود: البته از نظر ما همه کسانی که قلبشان برای اسلام،نظام و این انقلاب می تپد بسیجی هستند.
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت:استقبال بسیار خوبی در در حوزه تولیدات توسط بسیجیان و همه کسانی که با تفکر بسیجی به معنای حمایت از اسلام،انقلاب و مردم کشور همراه هستند شده است و چند جشنواره در سطح ملی برگزار کرده اند.
بصیری خاطر نشان کرد: برای اولین بار جشنواره سراسری رسانه ها در شکل گسترده و کاملا حرفه ای برگزار خواهد شد اما با حال و هوای کاملا متفاوت و جدید و به بهترین مطالب  فارغ از اینکه تیتر خوبی دارند و یا چگونه مطلب می نویسند به کسانی که به محتوای خوبی پرداخته اند را مورد بررسی قرار خواهیم داد و ان شالله پایه گذاری این جشواره امسال انجام خواهد شد.
وی ادامه داد بزودی فراخوان این جشنواره از طریق رسانه ها انجام خواهد شد و تلاش ما این است که تا روز خبرنگار در مردادماه سال جاری نتایج اعلام شود.
 
 اولین جشنواره سراسری رسانه ها
 
بصیری درمورد  مولفه های انتخاب شهید روحانی فرد بعنوان شهید خاص بسیج رسانه کشور خصوصیات این شهید را اینگونه برشمرد: شهید روحانی فرد دارای عملکردهای طولانی مدت در حوزه رسانه قبل و بعد از انقلاب بوده اند.
به طور مثال در شرایطی که رسانه های کشور در خفقان کامل بوده اند و صحبت از انقلاب و مردم،زندانی شکنجه و حتی شهادت در پی داشت مقاله می نوشت و می استاد و مقاله ها را در جمع مردم می خواند و در استانهای مختلف تحت تعقیب قرار گرفت.
ضمنا ایشان 7 بار در رژیم ستمشاهی بازداشت و زندانی شد و بعد از انقلاب هم اولین هفته نامه استانی در استان گلستان (مازندران سابق) را به نام پیام مستضهفین دایر نمود تا بدینوسیله پیام انقلاب را به گوش اهالی این منطقه برساند.
و در مقطعی به وی می گویند ممکن است دچار مشکل مالی شوی و وی در جواب می گوید:اگر بشود عبایم را میفروشم ولی به کارم ادامه خواهم داد.

ارسال نظر

آخرین اخبار