رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امام خمینی (ره) برای اجرای عدالت، زدودن ظلم و رفع تبیض قیام کرد و اگر غیرت دینی داشته باشیم وجدان کاری هم خواهیم داشت .

مدیران باید " غیرت دینی" داشته باشند

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام احمدی امروز در مراسم استقبال نمادین از ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد:  امام خمینی (ره) اسلام و ایران را از دهان مارکسیست ها و کمونیست ها بیرون کشید، گفت: انقلاب اسلامی برای اجرای عدالت، زدودن ظلم و رفع تبعیض بوده و هست.

وی افزود: ۴۳ سال از عمر انقلاب اسلامی می گذرد و باید چرایی آن مورد بحث قرار بگیرد. گاهی فراموش می کنیم چه بودیم، کجا بودیم و اصلا چرا انقلاب شد و دهه فجر فرصتی برای یادآوری شرایط گذشته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان یادآور شد: آن زمان در جایگاهی بودیم که نفس ها و روابط ما کنترل می شد، خفقان برجامعه حاکم بود و کسی حق و جرات نقد نداشت اما امروز برخی نق می زنند که آزادی نیست در حالیکه از صدر تا ذیل را نقد می کنند و حتی بد می گویند؛ در حوزه فرهنگی و دینی نیز اسلام در غربت کامل بود.

وی با تأکید برحفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن گفت: امام خمینی (ره) برای به ثمر رسیدن این انقلاب خون دل خورد. در کشوری که منسوب به اهل بیت (ع) و امام زمان (عج) است، اسلام در نهایت غربت بود در مقابل مارکسیست ها، کمونیست ها و امانسیم در نهایت فعالیت و جذب بودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: تفکر اینکه دین افیون ملت هاست و تفکر مارکس که خدا انسان را نیافرید و انسان خدا را آفرید در جامعه ترویج می شد و اسلام در انزوا و غربت بود. کار به جایی رسید کهه امام خمینی (ره) فریاد زد علمای اسلام به داد اسلام برسید. همه فریاد امام خمینی (ره) فقط علیه چپاول شاه نبود بلکه دین و قوانین الهی، عزت و کرامت انسانی در غربت بود و از بین رفته بود.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی امام خمینی (ره) در بین همه قطاران و هم لباس های خود می خواهد فریاد بزند اما نصیحت می شود، می خواهد به تکلیف شرعی خود عمل کند اما فضا فراهم نیست با اینحال شجاع مرد خمین و آن انسان بی بدیل پا به عرصه گذاشت و نهیب زد. با اینکه تنها بود اما با توکل و تاسی به آیات الهی فریاد زد و اسلام را از غربت و کام مارکسیسم در آورد.

حجت الاسلام خاطرنشان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، فرزندان این کشور به غرب می رفتند و لائیک بر می گشتند و مروج فرهنگ غربی ها و مارکسیست ها می شدند چون بستر روشنفکری آن روز دین را افیون ملت می دانست. روشنفکران آن زمان اینگونه القا می کردند که دین افراد را بی همیت و بی غیرت بار می آورد. امروز رهبر معظم انقلاب بحث غیرت دینی را مطرح می کنند برای همین خاطر است.

وی خطاب به مدیران حاضر در این مراسم تصریح کرد: اگر غیرت دینی داشته باشیم وجدان کاری هم خواهیم داشت و اگر غیرت دینی نباشد وجدان کاری هم در کار نخواهد بود. چنانچه لحظات خدمت ما برای خدا شد، وجدان کاری هم خواهیم داشت و فقر هم از بی می رود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای اجرای عدالت، زدودن ظلم و رفع تبعیض بوده و هست، گفت: ما رژیم گذشته، خفقان و شکنجه های ساواک را دیدیم و امروز هم خانواده های شهدا و آه مادران شهید را می بینیم. انقلاب اسلامی پل رسیدن به بهشت است و اگر در مسیر به او خیانت شود این پل به جهنم ختم خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار