عضو خلیفه‌گری ارامنه گلستان :

نماینده گلستان در شورای خلیفه‌گری شمال کشور با اشاره به تاثیر شخصیت امام خمینی (ره) در لایه‌های مختلف جامعه گفت که ایشان رهبری کاریزماتیک و الهام بخش برای پیروان همه ادیان الهی بود.

امام خمینی (ره) رهبر الهام بخش همه ادیان الهی بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ باغداسار چالوکیانس روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: جذبه. منحصر بفرد امام خمینی (ره) آنچنان زیاد بود که از آغاز مبارزات علیه رژیم طاغوتی و شروع نهضت انقلاب، همه اقشار جامعه از مسلمان و ارمنی و زرتشتی و کلیمی با جان و دل همراه ایشان وارد میدان مبارزه شدند. 

وی افزود : این دلدادگی در دوران دفاع مقدس هم بروز پیدا کرد و به فرمان ایشان بسیاری از اقلیت های مذهبی راهی جبهه‌ها شدند.

نماینده گلستان در شورای خلیفه‌گری شمال ادامه داد: هرچند فرصت ملاقات حضوری با امام (ره) را نداشتم اما شناخت ناشی از مطالعاتم بیانگر آن است که ایشان رهبری شجاع. مقتدر و مدبر بود.

چالوکیانس ادامه داد: با حفظ وحدت و پایبندی به قواعد و اصول نظام می توانیم راه و روش امام خمینی (ره) را ادامه دهیم چرا که ما ایرانیان ، اعم از مسلمان، ارمنی و یا هر دین دیگری وقتی که در حمایت از کشور متحد شدیم، می توانیم بر دشمنان پیروز شویم.

وی افزود: امام خمینی (ره) در کمال سادگی زندگی می‌کرد و خود را خدمتگزار مردم ایران می دانست و ملت نیز مصمم به ادامه راه آن رهبر فرزانه است.

وی امام خمینی (ره) را تاریخ ساز قرن معاصر و برهم زننده برنامه تسلط امپراطوری قدرت در دنیا توصیف کرد.

ارامنه گلستان که جمعیتی کمتر از صد نفر هستند در گنبد، فاضل آباد از توابع علی آباد، گرگان و بندرترکمن سکونت دارند.

حضرت امام خمینی (ره) ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه شب سیزدهم خرداد ۱۳۶۸ به علت عارضه قلبی در سن ۸۷ سالگی چشم از جهان فروبست.

آئین تشییع پیکر امام راحل با حضور بیش از ۱۰ میلیون نفر (نزدیک به یک ششم جمعیت آن زمان کشور) نیز به عنوان بزرگترین تشییع جنازه تاریخ، در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسید

 

ارسال نظر

آخرین اخبار