استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: ویژگی های حضرت امام خمینی (ره) منحصر به فرد بود و امروز تأسی به شخصیت ایشان برکات فراوانی بهمراه خواهد داشت.

امروز تأسی به شخصیت امام خمینی (ره) برکات فراوانی بهمراه خواهد داشت

به گزارش خبرنگار گلستان 24، علی محمد زنگانه امروز در مراسم استقبال نمادین از ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در فرودگاه بین المللی گرگان اظهار کرد: برای تمام کسانی که حضور در زمان معصومین به عنوان اسوه حسنه و معصومین را درک نکردند ، حضرت امام خمینی (ره) شخصیتی نزدیک به معصومین بود که الگویی کامل محسوب می شد.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) نماد فرمایش امام صادق علیه‌السلام بود که هر کس از خدا بترسد ، خداوند متعادل همه چیز را از او می ترساند و هر کس از خدا نترسد ، خداوند او را از همه چیز می ترساند.

استاندار گفت:  حضرت امام خمینی (ره) ، انسانی خدا ترس بود و استکبار جهانی، مشرکین و مستکبران از ایشان می ترسیدند و ایشان با قدرت از آنها نمی هراسید.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) همواره برای خدا، اسلام، قرآن و کشور با قدرت عمل می کرد و در تصمیم گیری ها همواره با قاطعیت و شجاعت اقدام می کرد.

زنگانه بیان کرد: حق پذیری حضرت امام خمینی (ره) در رفتار ایشان مشهود و سعه صدر، اطمینان، آرامش و توکل به خداوند متعال از ویژگی های برجسته بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد:  حضرت امام خمینی (ره) توجه ویژه ای به محرومین و مستضعفان داشت و نظم در امور و وقت شناسی را همواره مورد توجه قرار می داد

استاندار اظهار کرد:  حسن خلق حضرت امام خمینی (ره) و تواضع ایشان در مواجه با اقشار مختلف مردم و البته ساده زیستی ، اورا به الگویی بی نظیر تبدیل کرده بود.

وی گفت:  امروز نیز حرکت در مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی ، پیروی از جانشین خلف ایشان حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و تبعیت مطلق از ولایت فقیه است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار