مدیر کل جدید سازمان تبلیغات اسلامی گلستان:

حجت الاسلام عباس گرزین گفت : حضور بنده در این صندلی مدیریتی نشانه فضل و برتری و یا نگاه خدمتی ام حذف اشخاص نیست بلکه نگاه تعالی بخشی و تعاملی با جدیت بیشتر و نظم بیشتر در گفتمان انقاب اسلامی است.

نگاه مدیریتی ام حذف اشخاص نیست / به دنبال تعالی و تعامل در گفتمان انقلاب اسلامی هستم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما ؛ حجت الاسلام عباسعلی گرزین مدیر کل تبلیغات  اسلامی گلستان در اولین نشست با مدیران تبلیغات اسلامی دفاتر با تقدیر و تشکر از زحمات همه کارکنان و مدیران سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این عزیزان علی رغم همه سختی ها، مشکلات، کمبود ها و نامهربانی ها در طول سالهای گفتمان انقلاب اسلامی خدمات ارزنده ای از خود به یادگار گذاشته اند و این سنگر را حفظ کرده اند.

وی افزود:حضور بنده در این صندلی مدیریتی نشانه فضل و برتری  و یا  نگاه خدمتی ام حذف اشخاص نیست بلکه نگاه تعالی بخشی و تعاملی با جدیت بیشتر و نظم بیشتر در گفتمان انقاب اسلامی است.

گرزین ضمن تاکید بر بستر سازی جهت  حضور مشارکتی مردم در انتخابات گفت:مشارکت حد اکثری مردم در انتخابات 28  خرداد می تواند یکی از زمینه‌های  تحول باشد، زیرا شرکت در انتخابات با حضور حداکثری است که می‌تواند در ایجاد دولتی قدرتمند در آینده بسیار مؤثر باشد و مردم با حمایت در این حوزه می‌توانند تحولات جدی را در کشور شاهد باشند.

وی افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو باعث ایجاد ناامیدی در بین دشمنان این کشور می‌شود و امیدواریم مردم با بصیرت اندیشی درست باعث سربلندی کشور خود شوند.

گرزین با اشاره به نقش آفرینی رسانه ها در عرصه به تصویر نشاندن صحنه های خلق حماسه بزرگ مردم در روز  انتخابات تصریح کرد:طلاب و روحانیون، هیئات مذهبی، مداحان و موسسات قرآن باید محور این جریان سازی انقلابی باشند.

وی تصریح کرد:انتخابات نماد حرکت اسلامى و هدیه‌ى اسلام به ملت ماست و حضرت امام خمینی (ره)  حکومت اسلامىِ را  به روش انتخابات مردم و حضور مردم و تعیین منتخب مردم - که لبّ اسلام است - بار دیگر براى مردم ما معنا کرد و در جامعه‌ى ما تحقق بخشید.

گرزین در پایان  در جمع مدیران و موثرین تربیت دینی جامعه با تاکید بر شناسایی و تکمیل بانک اطلاعات گروه های هدف و تعین اتاق وضعیت، افزود: با داشتن بانک اطلاعات دقیق و برنامه و اتاق وضعیت درست می توان به یک گفتمان، محصول و نقطه مطلوب تر دست یافت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار