استاندار خبر داد:

استاندار گلستان از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به بانوان کارآفرین استان خبر داد.


اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای بانوان کارآفرین گلستان

به گزارش گلستان 24، علی محمد زنگانه عصر امروز در نشستی با بانوان کارآفرین و فعال اقتصادی استان در استانداری ابراز امیدواری کرد این تسهیلات تا پایان سال به بانوان کارآفرین متقاضی پرداخت شود.

او با اشاره به ظرفیت‌های کم نظیر استان در تولید اشتغال و سرمایه گذاری بویژه در روستا‌ها گفت: گلستان با توجه به ظرفیت‌های فراوان؛ استانی کم نظیر است که می‌تواند با استفاده از موقعیت‌های موجود در کشور سرآمد باشد.

او افزود: تجاربی همچون روستا‌های مولد و اشتغالزا در محروم‌ترین نقاط همچون عطاآباد، وامنان، محمدآباد و چناران اثبات کننده ظرفیت‌های بی نظیر گلستان است.

استاندار گلستان ادامه داد: امروز نقش زنان در ایجاد کسب و کار‌های جدید مورد توجه قرار گرفته و سهم وسیعی از زنان از همین طریق وارد بازار کار شده‌اند.

او تاکید کرد: مدیران ادارات موظفند براساس منویات رهبر معظم انقلاب و شعار سال مبنی بر رفع موانع تولید به منظور ایجاد انگیزه و اشتغال در حوزه زنان فعالیت بیشتری داشته باشند.

فراهم آوردن زمینه لازم برای آموزش‌های تخصصی ویژه مشاغل نو، راه اندازی فروشگاه‌های دائمی محصولات تولیدی بویژه در بخش صنایع دستی، اجرای طرح و برنامه‌های نشان تجاری سازی کالا با هدف افزایش ارزش کالا و سرمایه، ایجاد شهرک صنعتی ویژه صنایع دستی، حمایت تسهیلاتی برای توسعه و پایداری مشاغل، حمایت همه جانبه از کارآفرینان در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی مهمترین خواسته‌های بانوان کارآفرین از استاندار بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار