عضو شورای اسلامی شهر گرگان:

عضو و رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر گرگان گفت: برخی مدیران از حضور در جلسات شورا خودداری می کنند و به عقیده من اعضا و ریاست شورا از جایگاه قانونی خود استفاده کنند و به مدیرانی که در رابطه با حل مشکلات شهر و رفاه شهروندان کم کاری می کنند، تذکر دهند.

برخی مدیران از حضور در جلسات شورا خودداری می کنند

به گزارش خبرنگار گلستان 24، زهرا نورا  در هفدمین جلسه بررسی عملکرد شش ماهه این کمیسیون اظهار کرد: توسعه شهر و رفع مشکلات شهری بخصوص در حوزه بانوان نیازمند همکاری دستگاه های اجرائی است اما هر بار نسئولی را برای حضور در برخی جلسات شورا خاصصه در کمیسیون بانوان دعوت کرده ایم ، نه تنها حاضر نشدند، که نماینده ای هم نفرستادند.

وی در رابطه با عملکرد این کمیسیون در رابطه با تعیین تکلیف پارک بانوان گرفت: احیای پارک بانوان از جمله مهم ترین برنامه های این کمیسیون بوده است که با جدیت پیگیری شده است و مساله روشنایی آن با شهرداری و همکاری اداره برق انجام شده است.

نورا ادامه داد: در این برهه زمانی، اصل برای ما رسیدگی به امورات شهروندان و رضایت آنان است که با توجه به مشکلات موجودی که بر فضای جامعه حاکم است و کمی مردم را خسته کرده است، باید راهکارها و برنامه هایی را بخصوص در حوزه بانوان و کودکان فراهم کنیم تا امید آفرینی در بین شهروندان بیشتر شود و توسعه پارک بانوان یکی از همین دستاوردها است.

وی اظهار کرد: برنامه های زیادی برای توانمند سازی بانوان شهر گرگان داریم و امید است که همکاری دستگاه های اجرائی مرتبط در این راه ما را یاری کنیم تا به جای کمک رسانی مالی و مراجعه مداوم برخی بانوان به شورا در جهت توانمند سازی آنان و ایجاد بازارچه دائمی برای فروش محصولاتشان قدم برداریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار