جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مردم ما ثابت کردند که هرچند مشکلاتی داریم و همه گیری ویروس منحوس کرونا هم هست اما همچنان پای کار این انقلاب و نظام اسلامی ایستاده اند.

مردم پای کار نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند

به گزارش گلستان 24، نجیب اله تاری امروز در نشست با همیاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اظهارکرد: با وجود شیوع کرونا در دهه فجر امسال نزدیک به 13 هزار برنامه پیش بینی شد که در مقایسه با دهه فجر سال گذشته بیشتر از دوبرابر شده است.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: این برنامه ها از سوی کمیته های تخصصی 24 گانه و ستادهای شهرستانی در ایام گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده و بخشی هم در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه نتیجه برگزاری همه برنامه ها و مراسمات باید در راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن دیده شود، افزود: به علت همه گیری کرونا، دومین سالی است که راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به صورت خودرویی خانوادگی و موتوری برگزار می شود.

تاری بیان کرد: براساس دستورالعمل ابلاغی مراسم یوم الله 22 بهمن در شهرهای قرمز به صورت راهپیمایی خودرویی و موتوری، در شهرهای نارنجی در قالب تجمع و در شهرهای زرد و آبی به صورت راهپیمایی فیزیکی برنامه ریزی شده اما در استان گلستان با توجه به وضعیت قرمز در شهر گرگان و تعدادی از شهرهای دیگر و احتمال قرمز شدن تعداد دیگری از شهرستان ها، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در سراسر استان به صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: سال گذشته به عنوان تجربه نخست در برگزاری این نوع از راهپیمایی، خوشبختانه شاهد صحنه های به یادماندنی و باشکوهی بودیم که حضور مردم در آن مراسم مثال زدنی بود.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یادآور شد: مردم ما ثابت کردند که هرچند مشکلاتی داریم و همه گیری ویروس منحوس کرونا هم هست اما همچنان پای کار این انقلاب و نظام اسلامی ایستاده اند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته های ویژه برای راهپیمایی خودرویی خانوادگی و موتوری در استان گفت: برنامه ریزی ها برای برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن انجام شده و تمهیدات لازم نیز برای آن اندیشیده شده است.

تاری درباره مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در مرکز استان، گرگان، بیان کرد: این مراسم ساعت 10 صبح در گرگان آغاز می شود؛ ورودی خودروها از میدان شهید مفتح خواهد بود و راهپیمایی نیز از چهارراه رسالت به سمت میدان شهرداری و از آنجا به سمت میدان کریمی انجام می شود. مهمان این روز مردم گرگان دکتر حشمت اله قنبری، استاد دانشگاه و کارشناس صداوسیما است که ساعت 11 در مصلی وحدت گرگان سخنرانی خواهد کرد.

وی در پایان با قدردانی از همیاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ابراز امیدواری کرد از ظرفیت نیروهای جوان، مومن و انقلابی همیاران در بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی بیش از پیش استفاده شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار