استاندار گلستان بنا به پیشنهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نام مجموعه سایت اداری را به نام شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری کرد.

نامگذاری سایت اداری گلستان به نام سردار شهید سلیمانی/ پیش‌بینی حدود 6 هزار برنامه در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ هادی حق‌شناس استاندار گلستان صبح امروز بنا به پیشنهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نام مجموعه سایت اداری را به نام «شهید حاج قاسم سلیمانی» نامگذاری کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان در نشست گروه خبری فجر با استاندار گفت: سایت اداری گلستان عنوان خاصی ندارد که انتظار است این مجموعه به نام «سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» نامگذاری شود و استاندار گلستان با افتخار از این پیشنهاد استقبال کرد.

* پیش‌بینی حدود 6 هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در استان گلستان

حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی با اشاره به فعالیت 24 کارگروه در 14 شهرستان برای بزرگداشت دهه فجر امسال گفت: با توجه به ظرفیت شهرستان‌ها جلسات منظمی انجام گرفت و برخی شهرستان‌ها هنوز برنامه‌های دهه فجر را اعلام نکردند.
وی فهرستی از برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، اقتصادی را جزو اقدامات و خدمات دستگاه ها به مردم استان عنوان و افزود: دهه فجر فرصتی برای ارائه کارنامه خدمات نظام به مردم است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان از پیش‌بینی حدود 6 هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در استان خبر داد و گفت: از این تعداد 400 برنامه کلان در سطح استان اجرا می‌شود.
احمدی ابراز کرد: آغازین برنامه بزرگداشت دهه فجر با مراسم استقبال نمادین از ورود تاریخی حضرت امام (ره) به میهن انجام می‌شود و فرآیندسازی برای راهپیمایی فاخر و تماشایی در 22 بهمن مهیاست، با توجه به اهمیت انتخابات مقدمات حضور حداکثری و یک مانور سیاسی و بین‌المللی انجام می‌شود.

* مسوولان برای کاهش دغدغه‌های مردم باید به صورت مستمر تلاش کنند
وی انقلاب اسلامی را معجزه بزرگی دانست که به وسیله امام راحل محقق شد و بیان کرد: همه تکلیف داریم برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.
احمدی بر لزوم امیدافزایی در جامعه تاکید کرد و گفت: کشور امروز نیاز جدی به وحدت دارد نباید کاری کنیم این اتحاد مثال‌زدنی دچار خدشه شود.
وی با بیان اینکه ارائه خدمات عمومی و رفاهی مطالبه جدی و به حق مردم است، بیان کرد: مسوولان برای کاهش دغدغه‌های مردم باید به صورت مستمر تلاش کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار