نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از ساخت سالن ورزشی ۶ هزار نفره در گرگان خبر داد.

ورزشگاه 6 هزار نفری در گرگان ساخته می شود

به گزارش گلستان 24، عیسی امامی اظهار کرد: خوشبختانه جمعیت کثیری از جوانان منطقه در مسابقه فینال حضور داشتند و با نظم و انضباط خاصی مسابقه را تماشا کردند که جای تشکر دارد.
 
امامی در ادامه به توسعه زیرساخت های ورزشی استان اشاره و اظهار کرد: یکی از بحث های زیربنایی ما در اختیار داشتن زیرساخت های لازم برای توسعه ورزش استان است و در این زمینه با مدیرکل ورزش و جوانان استان صحبت کرده ام.
 
وی تصریح کرد: ساخت یک سالن ورزشی ۶ هزار نفری در حال پیگیری است و امیدواریم با شور و نشاط و استقبال بیشتر جوانان و تیم های محلی و بومی همراه شود.
 
وی خاطرنشان کرد: جوانان ما که به طور عمده از اهالی روستاها هستند با اعتقاد ویژه به عرصه ورزش آمده و آن را دنبال می کنند، برای ما این مسئولیت را ایجاد می کند که پیگیر مطالبات آنها باشیم.
 
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این نوید را می دهیم که در آینده با حضور وزیر ورزش و جوانان، سالن ۶ هزار نفری را پیگیری کنیم.
 
امامی افزود: درخواست خود را به معاونت ریاست جمهوری ارسال کردیم و آنجا این موضوع مطرح شده است و دنبال ایجاد ردیف بودجه هستیم.
 
وی در مورد زمان آغاز ساخت سالن اظهار کرد: پیش بینی ما این است در صورت تحقق ردیف بودجه، به سرعت ساخت سالن را آغاز خواهیم کرد./مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار