مدیرمسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردانهای فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی همزمان با سراسر کشور در روزهای پنج شنبه و جمعه یکم و دوم مردادماه سال جاری در دو حوزه گرگان و گنبد برگزار می شود.

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسین در گلستان

به گزارش گلستان 24، محمود تیموری در گفت و گوی خبری با خبرنگاران گفت: این آزمون به منظور اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در هفت رشته معماری، برق، مکانیک، عمران، شهرسازی، ترافیک و نقشه برداری و شش رشته کاردانی معماری، عمران ، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی و نقشه برداری و صلاحیت معماران تجربی در پایه 3 و 2 و 1 برگزار می شود.

وی افزود: محل برگزاری آزمون در شهرستان گرگان، دانشگاه منابع طبیعی پردیس(میدان بسیج) و در شهرستان گنبد، دانشگاه آزاد اسلامی تعیین شده است.

مدیرمسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان تصریح کرد: آزمون رشته های عمران (نظارت)،معماری (نظارت)، معماری(اجرا)، عمران (اجرا) نقشه برداری، شهرسازی ،ترافیک و آزمون حرفه ای کاردان های فنی ساختمان در رشته های معماری، شهرسازی، عمران، مکانیک، برق و نقشه برداری طی دو نوبت صبح و عصر در روز پنج شنبه مورخ یکم مردادماه برگزار می شود.

وی افزود: آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته عمران (محاسبات) ، مکانیک ، برق و آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی نیز، صبح جمعه و آزمون طراحی معماری صبح و عصر جمعه دوم مردادماه برگزار خواهد شد.

تیموری با بیان اینکه در استان گلستان سه هزار و 16 نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده اند، افزود: داوطلبان می توانند از امروز 29 تیرماه جاری جهت دریافت کارت ورود به جلسه خود از طریق سایت دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی به آدرس www.inbr.ir اقدام کنند.

مدیرمسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان گفت: متقاضیان در صورت مشاهده هر گونه نقص می توانند یک روز قبل از آزمون با مراجعه به باجه های رفع نقص واقع در حوزه های برگزاری آزمون برای رفع نواقص اقدام نمایند.

وی ادامه داد: از داوطلبان فاقد تاییدیه ثبت نام که متقاضی استرداد وجه ثبت نام خود هستند، تقاضا می شود صرفا از طریق مراجعه به سایت دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی اقدام کنند.

تیموری متذکر شد: داوطلبان گرامی ضمن ارائه کارت شناسایی معتبر عکس دار و پرینت کارت ورود به جلسه در روز برگزاری آزمون از به همراه داشتن هر نوع وسیله غیر مجاز اعم از موبایل، لپ تاپ ، تبلت و غیره خودداری نمایند.

انتهای پیام/کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار