رئیس کل دادگستری گلستان:

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: برخورد دستگاه قضا با مخلان امنیت چهارشنبه سوری قاطع بوده و هیچ اغماضی با آن ها نخواهیم داشت.

برخورد دستگاه قضا با مخلان امنیت چهارشنبه سوری قاطع است

به گزارش گلستان 24، حیدر آسیابی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در مدت کوتاه طرح ارتقاء امنیت عمومی شاهد کشفیات خوبی در حوزه مواد مخدر دستگیری معتادان و باندهای سرقت و غیره در گلستان بودیم.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: دستگاه قضا از ضابطان خود که آرامش مردم را تأمین می‌کنند، حمایت کرده و با کسانی که آرامش را به مخاطره می‌اندازد مقابله می‌کنند.

وی بیان کرد: عزم دادگستری در برخورد قاطع با افرادی است که سبب ایجاد شرارت و ناامنی در جامعه می‌شوند و هیچ اغماضی در برخورد قضایی با این افراد نخواهیم داشت.

آسیابی گفت: در چهارشنبه آخر سال هم هدف ما پیشگیری از اتفاقات تلخ است که برای کنترل آن افراد سابقه دار را دعوت کرده و به آنها تذکرات لازم را داده‌ایم و در صورت ضرورت بازداشت خواهند شد.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: همچنین کسانی که به توزیع مواد مخدر اقدام کنند، بازداشت شده و مغازه‌های متخلف هم پلمب خواهند شد.

وی تاکید کرد: تلاش‌ها باید برای ایجاد چهارشنبه آخر سال امن برای مردم شود و شادی و آرامش را برای آنها به همراه داشته باشد.

آسیابی بیان کرد: در زمینه معتادان متجاهر هم برنامه داریم و تلاش می‌کنیم از ظرفیت استانداری استفاده کنیم تا آنها تا پایان تعطیلات نگهداری شوند و چهره شهر از نظر گردشگری بهتر شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار