دادستان گرگان خبرداد؛

دادستان مرکز گلستان گفت: بررسی‌ها فقط در مرکز استان نشان می‌دهد در ۱۰ سال گذشته، ساخت و سازها در زیارت ۱.۵ برابر، در توشن نزدیک پنج برابر و منطقه توسکستان نزدیک به سه برابر شده است و این زنگ خطر برای متولیان است تا نظارت‌ها را بیشتر کنند.

ساخت و ساز ها در زیارت یک و نیم  و در توشن 5 برابر شده است

به گزارش گلستان 24، محمود اسپانلو عصر یکشنبه در جلسه امروز شورای حفظ حقوق بیت المال گلستان با تاکید بر عزم دستگاه قضایی برای توقف ساخت و سازهای غیرمجاز در استان اظهارکرد: خوشبختانه امسال به ویژه در سه ماه اخیر دستگاه‌های متولی هم خوب پای کار آمده‌اند و در همین مدت ۲۵۴ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی استان تخریب شد که بیشتر این بناها مربوط به شهرستان گرگان است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان افزود: این بناها در ۱۳۰ هزار مترمربع از زمین‌های کشاورزی استان ساخته شده بود و اولویت سال آینده ما تمرکز بر اعاده به وضع سابق این زمین‌ها است.

اسپانلو گفت: در این مدت ۷۰ رای قطعی قلع و قمع هم به مساحت در مجموع ۱۰ هزار مترمربع اجرا شد.

وی بیان کرد بررسی‌ها فقط در مرکز استان نشان می‌دهد در ۱۰ سال گذشته، ساخت و سازها در زیارت ۱.۵ برابر، در توشن نزدیک پنج برابر و منطقه توسکستان نزدیک به سه برابر شده است و این زنگ خطر برای متولیان است تا نظارت‌ها را بیشتر کنند.

دادستان مرکز گلستان با تاکید بر ادامه اقدامات جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در استان گفت: دستگاه‌های متولی باید نظارت‌ها را بیشتر کنند و با تامین تجهیزات مورد نیاز سرعت تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز را بیشتر کنند.

اسپانلو با اشاره به در پیش بودن فصل کشت شالی هم گفت: برای جلوگیری از حفر چاه‌های غیرمجاز به سبب در پیش بودن فصل کشت شالی هم امور آب منطقه‌ای استان باید گشت‌های خود در منطقه را بیشتر کند..

 

ارسال نظر

آخرین اخبار