مدیرکل اوقاف گلستان:

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با اشاره به اجرای طرح «قرار دوازدهم» در نیمه شعبان، گفت: در این طرح قرار است ۱۲۸ برنامه بصیرتی، معرفتی و اجتماعی در گلستان برگزار شود.

اجرای 128 برنامه در نیمه شعبان

به گزارش گلستان 24، حجت‌الاسلام روح الله سلیمانی با اشاره به اجرای طرح «قرار دوازدهم» در نیمه شعبان اظهارکرد: در این طرح قرار است ۱۲۸ برنامه بصیرتی، معرفتی و اجتماعی در گلستان برگزار شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: با نزدیک شدن به ایام نیمه شعبان، طرح قرار دوازدهم که شامل برنامه‌های گوناگون معرفتی، بصیرتی، آیینی، معنوی و اجتماعی است در امام زادگان، بقاع متبرکه، اماکن مذهبی و مساجد شاخص گلستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح برنامه‌های گوناگونی پیش بینی شده است، ادامه داد: قرائت مناجات شعبانیه، برپایی نمایشگاه‌های گوناگون، اجرای مسابقات فرهنگی، برگزاری جشن ازدواج و اجرای خدمات امدادی و اجتماعی از جمله این برنامه‌ها است.

سلیمانی فرد ادامه داد: نورافشانی بقاع متبرکه در شب نیمه شعبان، پخش همزمان دعای سلامتی امام زمان (عج) از ماذنه‌های بقاع متبرکه و مساجد، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری جشن ازدواج و ویزیت رایگان بیماران از دیگر برنامه‌هایی است که در قالب این طرح اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین قرار است در قالب این طرح ۱۲ زوج در گرگان به همت موقوفات و خیران تامین جهیزیه شده و به خانه بخت بروند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: این برنامه‌ها با همکاری سپاه، صدا و سیما و دیگر دستگاه‌های فرهنگی انجام می‌شود.

سلیمانی فرد افزود: تلاش می‌کنیم تا در این روز کاروان‌های سلامت و شادی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برپا شوند و همچنین در طول سال و ۱۲ هر ماه پس از نیمه شعبان به یاد امام زمان (عج) این طرح ادامه داشته باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار