مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان از راه اندازی ۳۳ کارگاه تولید ماسک و توزیع پنج هزار بسته غذایی در استان خبرداد.

۳۳ کارگاه تولید ماسک در گلستان راه اندازی شد/توزیع ۵۰۰۰بسته غذایی

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح عملکرد این نهاد در مقابله با کرونا اظهارکرد: اداره کل اوقاف گلستان از زمان شیوع کرونا همپای دیگر نهادها و دستگاه ها پای کار بود و در زمینه تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی اماکن عمومی سهم پررنگی داشت.

وی از راه اندازی ۱۵ ایستگاه سلامت در اماکن متبرکه خبرداد و افزود: همچنین ۳۳ کارگاه تولید ماسک در استان با همکاری اوقاف و دیگر نهادها راه اندازی شده و بیش از ۱۲۰ هزار ماسک، هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و بیش از ۱۶ هزار جفت دستکش در قالب ۴۴ هزار و ۷۷۰ بسته بهداشتی در مناطق محروم استان توزیع شده است.

سلیمانی فرد از توزیع هزار بسته غذایی در بیمارستان و توزیع بیش از ۱۰ هزار گان برای کادر درمان خبرداد و گفت: ۲۵۸ خادم در اقدامات توزیع و ضدعفونی ما را یاری کردند و ۱۱۰ بقعه متبرکه ضدعفونی شد.

وی با اشاره به این که اهدای خون خدام و تهیه و خرید اقلام پزشکی هم طی این مدت صورت گرفت، بیان کرد: در طرح آستان مهربانی هم پنج هزار بسته غذایی تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

سلیمانی فرد گفت که برگزاری برنامه های مجازی برای مناسبت های مذهبی در بقاع شاخص استان در حال انجام است و ویژه برنامه نیمه شعبان هم با هماهنگی صدا و سیما پخش خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار