نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آیت الله علوی از سرمایه عمر خویش به خوبی استفاده کرد، گفت: آیت الله علوی گرگانی یک الگوی مجسم از اسلام ناب محمدی(ص) است.

آیت الله علوی از سرمایه عمر خویش به خوبی استفاده کرد

به گزارش گلستان 24، غلامرضا منتظری در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله العظمی علوی گرگانی در گرگان اظهارکرد: آیت الله علوی گرگانی یک الگوی مجسم از اسلام ناب محمدی است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: چهره ای که از سرمایه عمرش به خوبی استفاده کرد و به یک الگو و مدل برای شایسته بودن، تبدیل شد.

وی افزود: یکی از شاخصه های بارز ایشان روحیه انقلابی و جهادی است، عموما مراجع با توجه به جایگاه و مشغله ای که دارند در برخی عرصه ها کمتر می توانند ورود کنند ولی آیت الله علوی گرگانی در زمره مراجعی است که همراه با امام و رهبری در همه حوزه های ملی و بین المللی نقش فعالی داشت.

منتظری ادامه داد: شاخصه دیگر ایشان پارسایی و پروا پیشگی است، وقتی تعریف تقوا را می شنویم در تفسیر آن، در زندگی این بزرگمرد می توانیم در کلام و رفتار ایشان ببینیم.

وی ادامه داد: مردمی بودن یکی دیگر از ویژگی های آیت الله علوی بود و این حضور مردمی بسیار معنادار بود و اینکه ایشان توانست در قلوب مردم جای بگیرد و دلیل اصلی آن حُسن خلق ایشان بود که همیشه تبسم بر لب داشتند و کلام شیرین ایشان برای مردم به یادگار مانده است.

آیت الله علوی گرگانی روز گذشته در سن ۸۲ سالگی پس از تحمل یک دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار