معاون انتظامی گلستان:

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان از شناسایی و دستگیری عامل حیوان آزاری در یکی از روستاهای گنبدکاووس خبر داد.

عامل حیوان آزاری در گنبدکاووس دستگیر شد

به گزارش گلستان 24، سرهنگ رضا رضی پیش از ظهر یکشنبه اظهارکرد: در پی پخش کلیپی از آزار و اذیت یک قلاده سگ در فضای مجازی و جریحه‌دار شدن احساسات برخی شهروندان، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس گلستان قرار گرفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان افزود: کارشناسان پلیس با اقدامات فنی و تخصصی متهم این پرونده را در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، وی را دستگیر کردند.

وی گفت: انتشار هرگونه کلیپ که نشان دهنده کودک آزاری، دگرآزاری یا حیوان آزاری باشد، به عنوان یک فعل مجرمانه و یک عمل غیر انسانی تلقی شده و پلیس و دستگاه قضایی در صورت مشاهده موارد مشابه با عامل یا عاملان آنکه باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی هموطنان می‌شود، با جدیت و برابر قانون برخورد خواهند کرد.

رضی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و معرفی وی به مرجع قضائی از مردم خواست، در صورت مواجهه با موارد مجرمانه در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا یا تماس تلفنی به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا گزارش کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار