مسئول پلیس فتا استان گلستان:

مسئول پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان از دستگیری فردی که اقدام به توهین، مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی شهروند گرگانی در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی نموده بود خبر داد.

اختلافات مالی زمینه ساز هتک حیثیت در فضای مجازی شد

به گزارش گلستان24،​ مسئول پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان از دستگیری فردی که  اقدام به توهین، مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی شهروند گرگانی در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی نموده بود خبر داد.  

سروان صاحبکاران با اعلام این خبر گفت: در پی وصول مرجوعه قضایی مبنی بر شکایت یکی از شهروندان دال بر توهین و مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی، با تحقیقات به عمل آمده از شاکی‌ و بررسی‌های مقدماتی مشخص گردید فردی در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی اقدام به انجام  اینکار‌ می‌نماید.

پلیس فتا

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی و بررسی‌های‌ فنی و تخصصی در این پلیس موارد مذکور احصاء و محرز گردید متهم در یکی از شبکه‌های‌ اجتماعی موبایلی برای نامبرده صفحات متعددی‌ ایجاد نموده و‌ با درج مشخصات و تصاویرشاکی، اقدام به انتشار مطالب مبتذل و توهین آمیز بر علیه وی و خانواده‌اش نموده است.

سروان صاحبکاران اضافه کرد: در ادامه مشخص گردید فردی به هویت "ج. ز" اقدام به ایجاد این  صفحات‌ و توهین ومزاحمت برای  شاکیه‌ می‌نمود که متهم احضار و ‌پس از مواجه شدن با مستندات و ادله غیر قابل انکار لب به اعتراف گشوده و انگیزه خود از انجام اینکار را انتقام جویی به علت اختلافات مالی اظهار نمود .

هتک حیثیت در فضای مجازی

مسئول پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان به شهروندان توصیه نمود: شبکه‌های اجتماعی حریم امن و خصوصی شما نیستند لذا اطلاعات شخصی و خصوصی خود را در این محیط به اشتراک نگذارید.

سروان صاحبکاران در پایان از شهروندان خواست  در صورت برخورد با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسCYBERPOLICE.IRبخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار