نماینده ولی فقیه در گلستان:

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت:باتوجه به اهمیت مسئله فلسطین و مسجدالاقصی، وظیفه مسلمانان ایستادگی در مقابل غده سرطانی اسرائیل است.

وظیفه مسلمانان ایستادگی در مقابل غده سرطانی اسرائیل است

به گزارش ساجد خبر، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه گرگان اظهار کرد: امام خمینی (ره) از شروع نهضت انقلاب، جهان اسلام و مسلمانان را مکلف به حضور در صحنه برای دفاع از مردم فلسطین کردند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: باتوجه به اهمیت مسئله فلسطین و مسجدالاقصی، وظیفه مسلمانان ایستادگی در مقابل غده سرطانی اسرائیل است.

آیت الله نورمفیدی گفت: اولین نخست وزیر اسرائیل ۷۰ سال قبل گفته بود بزرگترها می میرند و کوچکترها یادشان می رود و فلسطین برای ما می ماند؛ ولی بعد از ۷۴ سال نسل پنجم فلسطین وارد میدان شده و عملیات سیف القدس را در کرانه باختری و اراضی اشغالی انجام دادند که آرامش صهیونیسم را بهم ریخت.

وی به فرارسیدن روز شوراها اشاره کرد و گفت: شوراها باید برای مردم کار کنند و به یقین اگر مردم از خدمت‌رسانان و اعضا شورا در شهر شهر و روستا راضی باشند دوباره به آنها رای خواهند داد.

امام جمعه گرگان همچنین با اشاره به روز کارگر گفت: استاد دانشگاه، دکتر، جراح قلب، کشاورز، استاندار، رئیس جمهور و هرکسی که مشغول کار بوده کارگر است و اگر همه افراد جامعه با دلسوزی تلاش کنند کشور پیشرفت خواهد کرد.

آیت الله نورمفیدی همچنین با اشاره به روز شهادت شهید مطهری و روز معلم بیان کرد: شهید مطهری یکی از بی نظیرترین افراد بود که نیازهای جامعه را به‌خوبی شناخت که باید امروز معلمان همانند او شاگردان خود را متواضعانه مثل فرزندان خود بدانند و در کنار آموزش بر روی ایمان، اخلاق و رفتار شاگردان خود تاثیر بگذارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار