استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: ز محل سفر رییس جمهور قریب به ۲۰۵ میلیارد تومان به حوزه آموزش اختصاص یافته است.

تخصیص ۲۰۵ میلیارد تومان به حوزه آموزش در سفر ریاست جمهوری

یه گزارش گلستان 24، علی محمد زنگانه در مراسم متمرکز تجلیل از مقام شامخ معلم و گرامیداشت شهید علامه مطهری در شهرستان علی آباد کتول، اظهار کرد: توجه به جایگاه والای معلمان از بُعد معنوی و حفظ شأن آنان در مباحث حقوقی و معیشتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: دولت سیزدهم در مدت زمان استقرار با همکاری مجلس انقلابی اقدامات لازم در خصوص رتبه بندی معلمان را انجام داده و ظرفیت های قانونی ایجاد شده است و بر اساس آخرین رصد صورت گرفته فرایند تا صدور احکام و عملیاتی شدن پیش رفته و امیدواریم تا خرداد ماه سال جاری قانون رتبه بندی معلمان اجرایی شود.

استاندار گفت: تمام اقدامات باید منجر به ارتقای جایگاه معلمان تا سطح اساتید دانشگاهی باشد.

وی بیان کرد: ۸۰ درصد منابع کشورهای پیشرفته صرف آموزش در سنین اولیه می شود که ما نیز باید بدین گونه عمل کنیم.

استاندار تصریح کرد: از محل سفر رییس جمهور قریب به ۲۰۵ میلیارد تومان به حوزه آموزش اختصاص یافته است.

زنگانه گفت: هوشمند سازی مدارس، بهبود کیفیت گرمایش و سرمایش مدارس، افزایش سالن های ورزشی و دیگر موضوعاتی که به ارتقاء کیفیت آموزشی منجر خواهد شد ، مورد توجه است.

وی افزود: گلستان در تعداد و رقم مصوبات سفر رئیس جمهور رکورددار است و تلاش داریم از محل این مصوبات عقب ماندگی های حوزه راه، کشاورزی ، سلامت، آب و برق ، محیط زیست، علاج بخشی خلیج گرگان، علاج بخشی سد های در دست اجرا و لایروبی رودخانه ها را مرتفع سازد.

استاندار گفت: تقاطع غیر همسطح شهرستان علی آباد کتول در قالب مصوبات سفر رئیس جمهور گنجانده شده و تخصیص اولیه به این پروژه که بیش از ۹ سال طول کشیده صورت گرفته و تلاش می کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن آن را به بهره برداری برسانیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار