استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: در سفر رییس جمهور به گلستان ، اعتبارات و مصوباتی بسیار خوبی به همراه داشت که ما امروز در حوزه سلامت، مصوبات آماده ای با ارزش بیش از هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان داریم.

مصوباتی با ارزش بیش از هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای حوزه سلامت داریم

به گزارش گلستان 24، علی محمد زنگانه در نشست هم اندیشی با فعالین حوزه سلامت استان اظهار کرد: اگر میخواهیم یک گام بلند در حوزه تکمیل زیرساخت های سلامت برداریم باید به سمت جذب سرمایه گذار، استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ و همچنین خیرین سلامت برویم.

وی افزود: سفر رییس جمهور، اعتبارات و مصوباتی بسیار خوبی به همراه داشت که ما امروز در حوزه سلامت، مصوبات آماده ای با ارزش بیش از هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان داریم.

زنگانه گفت:  30 میلیارد تومان برای تعمیرات اساسی و نوسازی بیمارستان ها، ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان گالیکش، 400 میلیارد تومان برای احداث و تکمیل بیمارستان کودکان گرگان که کلنگ زنی شده و ردیف بودجه دارد، هزار میلیارد تومان برای احداث ۶۰۰ تخت خوابی بیمارستان جایگزین 5 آذر، بیمارستان ۶۴ تختخوابی گمیشان و چندین مصوبه دیگر از جمله برکات این سفر در حوزه بهداشت و سلامت بوده است.

وی ادامه داد: پیوند حوزه سلامت با گردشگری و ایجاد گردشگری سلامت در استان ضروری است.

استاندار بیان کرد: اعلام میکنم، هر عزیزی که بتواند زمینه ایجاد گردشگری سلامت را فراهم و برای انجام کار به استانداری مراجعه کند، بنده شخصا خودم پای کار هستم و معاونت های اقتصادی و عمرانی را موظف می‌کنم که به صورت ویژه این امکان را فراهم کنند تا ما بتوانیم گام بلندی در زمینه جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری سلامت در استان برداریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار