وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد؛

وزیر آموزش و پرورش به پیش بینی اختصاص ۳۸ هزار میلیارد ریال اعتبار برای حمایت از معلمان در طرح رتبه بندی حدود ۸۵۰ هزار معلم خبر داد و گفت: این مبلغ برای ۱۸ ماه نخست اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.

اختصاص ۳۸ هزار میلیارد ریال اعتبار برای حمایت از معلمان در طرح رتبه بندی

به گزارش خبرنگار گلستان 24، یوسف نوری عصر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: طرح رتبه بندی معلمان یک طرح ۱۰ ساله است که مانند یک زخم کهنه شده بود و به دلیل نبود اعتبار کافی میسر نبود اما همت مجلس و حمایت دولت به زودی انجام خواهد شد.

وی افزود: فردا، (چهارشنبه ۱۱ خرداد ماه)، در جلسه هیئت دولت، موضوع رتبه بندی معلمان مطرح و در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

نوری گفت: در جریان این طرح اخذ آزمون جهت ارتقا رتبه ضروری بوده، اما تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری آزمون مرحله اول نیازمند بررسی مجدد است.

وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم ادامه داد: موانع موجود در حوزه اردوگاه آشوراده، زائرسرای مشهد مقدس و اردوگاه نشاط بررسی و در جهت رفع این موانع اقدام خواهیم کرد.

نوری تصریح کرد: در ارتباط با احداث مدرسه تخصصی معلولان اوتیسم در گنبد کاووس اقدامات لازم را انجام داده و از ظرفیت خیرین نیز در این حوزه استفاده می‌کنیم.

وی در خصوص اختصاص زمین چمن اردوگاه الغدیر به طرح نهضت ملی مسکن گفت: چنانچه در روزهای آینده کاربری این زمین به طور قطع مشخص نشود، بخشی از آن به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص خواهد یافت.

گفتنی است یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در سفری یک روزه به استان گلستان ضمن حضور در شورای آموزش و پرورش، با نمایندگان معلمان استان، نخبگان و تشکل‌های دانش‌آموزی گلستان دیدار و گفتگو کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار