معاون آموزش ابتدایی گلستان؛

معاون آموزش ابتدایی گلستان در چهارمین جلسه مدرس- راهبران بسته تحولی مدرسه خوانا استان گفت: 2100 معلم گلستانی مجری طرح خوانا در قالب 73 کارگاه آموزشی، آموزش دیده اند.

2100 معلم مجری طرح خوانا در قالب 73 کارگاه آموزشی، آموزش دیده اند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، با حضور سیده هما عقیلی؛  معاون آموزش ابتدایی گلستان، چهارمین جلسه مدرس- راهبران بسته تحولی مدرسه خوانا استان در سال تحصیلی 1401-1400 برگزار شد.

معاون آموزش ابتدایی گلستان، در این جلسه گفت: ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در خصوص اجرای مدرسه خوانا در سال تحصیلی جاری، رسیدن به اهداف تعالی مدرسه خوانا با رویکرد جدید با بازطراحی فرآیندهای اجرایی در مدارس مجری مدرسه خوانا الزامی می باشد.       

عقیلی در این جلسه بیان داشت: اجرای بسته تحولی خوانا با هدف تلفیق مهارت های دانش زبانی ومهارت های زندگی، به عنوان یکی ازبرنامه های مهم دوره ابتدایی در سال تحصیلی جاری است ولازم است جهت اجرای هر چه بهتر آن برنامه ریزی دقیق انجام گیرد.

وی با اشاره به  ضرورت شناخت ظرفیت های نیروی انسانی در راستای ترویج فرهنگ مدرسه خوانا در بین معلمان استان، اظهار کرد: در بازه زمانی آذر ماه سال جاری قریب به  2100  نفر معلم مجری طرح در قالب 73 کارگاه آموزشی، آموزش های لازم را دیده اند.

معاون آموزش ابتدایی استان خاطرنشان کرد: در برنامه‌های توانمندسازی معلمان سعی می‌کنند به روش تلفیقی آموزش‌هایی را ببینند که بتوانند فرصت‌های یاددهی و یادگیری را که عموما مهارتی است خلق کنند تا دانش آموزان این مهارت ها را تمرین کنند.

عقیلی اظهار کرد: تولید محتواهای آموزشی مکمل از سوی مدرس –  راهبران هسته مرکزی برای غنی سازی دانش مجریان بسته تحولی لازم و ضروریست که در کنار این فعالیت ها تببین و توجیه مدیران و معاونین آموزش مدارس با جدیت پیگیری خواهد شد.

در ادامه این جلسه مدرس راهبران بسته تحولی خوانا استان به بررسی فعالیت های انجام شده در راستای اجرای مطلوب طرح پرداخته و راهکارهای پیشنهادی خود را بیان کردند.

شایان ذکر است؛ طرح خوانا طرحی است برای آموزش مهارت های زبانی و زندگی به دانش آموزان پایه های اول تا ششم مدارس مجری استان.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار