فرماندار گرگان:

فرماندار گرگان گفت: در طول تاریخ امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی هیچ جایی از مردم شکوه و گله نکردند و در عمل به افراط گرایان یاد دادند که داد و فریاد، انقلابیگری نیست و به یقین باید افراد مراعات ادب و اخلاق را در همه امور داشته باشند و به نفوذی ها یاد دادند که امت پای ارزش های اسلام محکم ایستاده اند.

داد و فریاد، انقلابیگری نیست

به گزارش گلستان 24، عیسی پایین‌محلی روز دوشنبه اجتماع بزرگ خادمیاران رضوی شهرستان گرگان با حضور خدام و پرچم حرم مطهر رضوی در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه اظهار کرد: یکی از توفیقات مردم که تا الان انقلاب اسلامی را حفظ کردند پیروی از ولایت برای رفع مشکلات بوده است و به یقین تمسک به ولایت از صدر اسلام تاکنون بسیار مهم بوده است.

وی افزود: در زمان حاضر باید پیرو هویت انقلابی بوده و در اخلاق فردی و اجتماعی سعی کنیم شبیه امام خمینی (ره) رفتار کنیم چرا که ایشان به روح انقلاب اسلامی تعبیر شده است.

فرماندار گرگان گفت: با توسل به امامت و ولایت هیچگاه ضرر نکرده و هر زمان از این مهم فاصله گرفتیم با چالش ها و مشکلات بسیاری روبرو بودیم و رمز ماندگاری انقلاب ولایت است و بی شک اگر صد کشور از ایران بدون در نظر گرفتن ولایت حمایت می کردند انقلاب اسلامی پیروز نمی شد و خون شهدا همراه اطاعت پذیری از ولایت تضمین انقلاب اسلامی بوده است.

رابط کانون خدمات رضوی در گرگان هم در این آیین گفت: بیش از ۲ هزار و ۹۵۶ برای خادمیار ثبت نام کردند که تاکنون هزار و ۷۶۵ نفر آنها گزینش شدند که هر خادمیار در طول سال حداقل سه بار عرصه و مصداق خدمات خود را مشخص می کنند.

حسین گرایلی افزود: تا کنون ۸۶ کانون های محله ای تشکیل شد که ۶۵ مورد آنها در زمان حاضر فعال هستند و خادمیاران می توانند با استفاده از ظرفیت های تخصصی کانون ها برای خدمت رسانی بهتر استفاده کنند.

وی اظهارداشت: خادمیاران به عنوان کسانی که برچسب مثبت خادمیاری را داشته مکلف بر دقت در کلام، رفتار و پوشش خود به عنوان نقش الگویی جامعه داشته باشند.

در این مراسم یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از کاروان خدام‌ رضوی، به مدیحه‌سرایی، نوحه‌خوانی، مرثیه‌سرایی و روضه‌خوانی پرداخت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار