معرفی کتاب؛

اگر نگاه راستین اسلام به زن را با زبان های زنده دنیا ترجمه و منتشر می کردیم.زنان عالم را شیفته اسلام می شدند و گام موثری در تحقق ظهور برمی داشتیم.

قدرت و شکوه زن

به گزارش گلستان24؛ضعیفه اعراب جاهلی، و دلبر جنسی روشنفکران  مادی گرا ،ما یه هدایت و سعادت بشر از نگاه اسلام است؛رهبر رهایی ایران از وابستگی و استعمار آن را در قاموس انبیا و انسان ساز می داند.

هویت زن در طول تاریخ دست خوش تغییرات و انحراف های عامدانه ایی گشته است!عده ای زمانی که کودک بود اورا زنده به گور می کردند و سال های بعد،نوادگان همان تفکر او را ابزاری برای فروش بیشتر کالا هایشان و کسب نفع بیشتر می دانستند.

کتاب هویت و شکوه زن؛ هویت حقیقی زن را از نگاه دو روشنفکر جریان ساز بیان می کند.

امام خمینی و امام خامنه ای، همان نگاه را به زن دارند که در اسلام ناب محمدی تعریف شده است.

او را انسان ساز و عامل خیر و هدایت یک جامعه می دانند زنی که می تواند در دامن خود نسلی را بپروراند که بشریت را نجات دهد ویا به تباهی بکشاند.

این کتاب دربردارنده بیانات امام خمینی و امام خامنه ای درباره زن ،با مقدمه حجت الاسلام پناهیان هست.

کتاب حاضر از هفت بخش تشکیل شده است که شامل عناوینی از جمله:

مادر،پایه ی بهشتی شدن انسان ها_زن مبدا همه خیرات_سعادت و شقاوت کشورها به دست زنان_کمبود محبت مادری منشا مفاسد عالم_شغل اصلی زن_قدرت زن در مدیریت همسران_اجر زنان بیش از مردان و ...می باشد.

در بخشی از متن این کتاب می خوانیم:

شغل اصلی و اولیه ی زن،زن خانه بودن است.این تحقیر زن هم نیست،این احترام زن است،این تجلیل زن است.در خانه است،زن خانه است.محیط خانه را،یعنی آن محل رشد گیاه انسان را،این مرتب می کند،آماده می کند،مرد هم مخصوص این است که برود بیرون کارهایش را بکند و وسیله ی تغذیه این محیط را فراهم بکند،این جوری است مثل این که دوتا هم اتاقی شما فرض کنید،یکی اتاق را اداره می کند،یکی هم برای اینکه این ها بالاخره گرسنه می مانند غذا می خواهند،یکی میرود بیرون غذا تهیه می کندبه کدام بی احترامی شده؟آنی که در خانواده کارها با اوست؟همه چیز به او نگاه می کند،اوست که این محیط را دارد می سازد،او بیشتر احترام پیدا می کند،یعنی زن،مرد هم پادویی اش را می کند وقتی هم پای مسئولیت های اجتماعی رسید،پای مبارزه رسید،پای سیاست رسید هر دو باید حاضر بشوند...اما از این محیط اجتماعی و فعالیت سیاسی و این ها که گذشتیم به سراغ خانه که رفتیم آنجا سوگلی خانه زن است،پادوی خانه مرد است".

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

  • بانو
    0

    بسیار عالی

آخرین اخبار