معاون دانشگاه منابع طبیعی گرگان خبر داد؛

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه منابع طبیعی گرگان گفت: در استان گلستان تعداد ۳۴ هزار و ۷۸۸ داوطلب در پنج گروه آزمایشی کنکور سراسری ۱۴۰۱ ثبت نام کرده اند.

رقابت ۳۴ هزار و ۷۸۸ داوطلب گلستانی در کنکور سراسری

به گزارش گلستان 24 به نقل از روابط عمومی دانشگاه منابع طبیعی گرگان، مهدی کاشانی نژاد اظهار کرد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه، هشتم لغایت یازدهم تیرماه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌گردد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه افزود: آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه‌های آزمایشی هنر در صبح چهارشنبه، هشتم تیرماه، گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه، نهم تیرماه، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه، دهم تیر ماه و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح روز شنبه مورخ یازدهم تیرماه برگزار خواهد شد.

کاشانی‌نژاد ادامه داد: در استان گلستان تعداد ۳۴ هزار و ۷۸۸ داوطلب در پنج گروه آزمایشی ثبت نام کرده که از این تعداد ۲۱ هزار و ۲۷۸ داوطلب زن (۶۱ درصد) و ۱۳ هزار و ۵۱۰ داوطلب مرد (۳۹ درصد) هستند و در مجموع تعداد داوطلبان نسبت به سال گذشته سه هزار و ۲۷۷ نفر در استان افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: تعداد داوطلبان استان به تفکیک گروه‌های آزمایشی شامل ۱۸۴۵ نفر در گروه ریاضی، ۱۳۱۲۲ نفر در گروه تجربی، ۱۲۰۶۷ نفر در گروه انسانی، ۴۳۵۱ نفر در گروه زبان‌های خارجی و ۳۴۰۳ نفر در گروه هنر است.

وی بیان کرد: در شهر گرگان نیز تعداد ۹ هزار و ۳۹۹ داوطلب شامل شش هزار و هفت داوطلب زن و سه هزار و ۳۹۲ داوطلب مرد در گروه‌های آزمایشی مختلف شرکت کرده‌اند که در گرگان بیشترین داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی تجربی و کمترین داوطلب در گروه آزمایشی ریاضی است.

کاشانی‌نژاد گفت: همانند سال‌های گذشته با توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تعداد حوزه‌های برگزاری آزمون در گرگان و سطح استان افزایش داشته است تا دغدغه‌ای برای داوطلبان و خانواده‌های آنها وجود نداشته باشد.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان گلستان ادامه داد: داوطلبان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار