معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گلستان:

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: اوقات فراغت، فرصت سازی و تمرین برای کار جمعی است و توجه به این موضوع یکی از برنامه های مهم آموزش و پرورش است.

اوقات فراغت، فرصت سازی و تمرین برای کار جمعی است

به گزارش گلستان 24 به نقل از روابط عمومی حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان،موسی کابلی روز گذشته در  آئین افتتاحیه استانی اوقات فراغت  که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و دانش آموزان در اردوگاه دانش آموزی نشاط برگزار ش، اظهار کرد:  اوقات فراغت یک فرصت بسیار مهم و مغتنم برای فرصت سازی و تعالی دانش آموزان است که باید توجه ویژه ای به آن شود.

وی افزود: مزیت فعالیت های اوقات فراغت حق انتخاب دانش آموزان بر اساس استعداد،توانمندی وعلایق آنان است  و از این رو معاونت پرورشی و فرهنگی با عنایت به ظرفیت های موجود در استان اقدام به برگزاری کلاس های متنوع مهارت محور کرده  است.

کابلی با اشاره به شعار امسال اوقات فراغت "هر دانش آموز یک مهارت" گفت: شعار اصلی اوقات فراغت دانش آموزان در سال 1401 برگرفته از شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر "تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرینی" است و امید داریم که در این راه بتوانیم به این شعار عمل کنیم. 

گفتنی است اردوگاه نشاط در توسکستان واقع شده است و هر ساله تعدادی از دانش آموزان تابستان ها در این اردوگاه آموزش های متفاوتی از جمله امداد و نجات،  مسابقات ورزشی، چادرزنی و گره زنی، در  حوزه آسیب های اجتماعی و دیگر مهارت ها ارائه می شود و  یکی از اردوگاه های برتر استان در زمینه ایجاد اوقات فراغت برای دانش آموزان است.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار