معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گلستان در نشست هم اندیشی سرگروه های اختلالات یادگیری استان گفت: ۹۰۰ دانش آموز در استان تحت پوشش مراکز اختلالات یادگیری قرار دارند.

۹۰۰ دانش آموز در استان تحت پوشش مراکز اختلالات یادگیری قرار دارند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، نشست هم اندیشی سرگروه های اختلالات یادگیری استان با حضور سیده هما عقیلی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گلستان، عباس خانعلی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان برگزار گردید.

سیده هما عقیلی، معاون آموزش ابتدایی استان در این جلسه اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست ایجاد ارتباط بیشتر بین اداره آموزش و پرورش استثنایی و آموزش ابتدایی استان ( تعامل سازنده سرگروه های اختلالات یادگیری با معلمان کلاس های درس)، تبیین برنامه‌های سرگروه های اختلالات یادگیری در سطح استان، هم‌اندیشی سرگروه های شهرستانی و تبادل نظر می باشد.

عقیلی هدف از این نشست را  تغییر در سه حیطه ی نگرش، دانش و توانش عنوان کرد و از معلمان خواست تا رویکردهای مدرن یادگیری را به کار ببرند.

در ادامه عباس خانعلی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گفت: هدف از این نشست را برقراری ارتباط موثر آموزش ابتدایی استان و اداره استثنایی دانست و افزود: از اقدامات مشترک بین آموزش ابتدایی استان و اداره استثنایی همکاری در مراکز مشکلات یادگیری، سنجش و سلامت دانش آموزان و جایگاهی دانش آموزان و طرح تلفیقی_ فراگیر می باشد.

وی افزود: آمار مراکز اختلالات یادگیری استان ۱۲ مرکز دولتی و ۹ مرکز غیر دولتی می باشد و ۹۰۰ دانش آموز تحت پوشش مراکز اختلالات یادگیری قرار دارند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار