معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: با تکمیل واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، با کمترین خسارت از موج هفتم همه گیری عبور خواهیم کرد.

عبور از موج هفتم با تکمیل واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه‌ها

به گزارش گلستان 24، محمد مهدی زرگران با بیان این مطلب و با اشاره افزایش قابل توجه مراجعات به مراکز درمانی و بستری‌ها در استان در مقایسه با هفته‌های قبل اظهار کرد: اکنون یکصد و ۹۲بیمار مبتلا در استان بستری هستند.

وی ادامه داد: اکنون در استان گلستان وضعیت در کردکوی، نارنجی است. گرگان، آزادشهر، علی آبادکتول، کلاله، گالیکش، مینودشت، ترکمن و بندرگز در وضعیت زرد قرار دارند. همچنین، شرایط در گنبدکاووس، آق قلا، رامیان، گمیشان و مراوه تپه، فعلاً آبی است.

زرگران تاکید کرد: برای پیشگیری، تکمیل واکسیناسیون، پرهیز از عادی انگاری و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی شامل برقراری تهویه مناسب و استفاده از ماسک در فضا‌های بسته و رعایت فاصله اجتماعی، ضروری است.

وی با بیان اینکه تاکنون درمجموع سه نوبت، حدود ۳میلیون و ۳۵۰هزار دُز واکسن در استان تزریق شده است، اضافه کرد: تزریق دُز چهارم در استان برای همه افراد بالای ۱۸سال که ۶ماه از تزریق نوبت سوم آن‌ها گذشته، آغاز و تا کنون ۷هزار و ۶۳۶دُز تزریق شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار