دادستان مینودشت گفت: با ورود دادستانی از تصرف دوباره حریم و بستر رودخانه چهل چای این شهرستان توسط افراد سودجو جلوگیری شد و تخت‌ها، منقل‌ها، آلاچیق‌ها و تابلوهای موجود در حریم و بستر رودخانه و جاده جمع‌آوری گردید.

دادستانی از تصرف دوباره حریم رودخانه چهل‌چای مینودشت جلوگیری کرد

به گزارش گلستان 24، به نقل از  روابط عمومی دادگستری گلستان، حجت الاسلام سیدرضی حسینی اظهار کرد: سال گذشته آلاچیق‌های نصب شده در حریم و بستر رودخانه چهل چای مینودشت جمع آوری و دسترسی به ساحل این رودخانه پس از سال‌ها برای خانواده‌ها و مردم منطقه فراهم شده بود.

وی افزود: پس از گذشت چند ماه از تخریب این آلاچیق‌ها و رفع تصرف منطقه، متوجه شدیم تعدادی از صاحبان این آلاچیق‌ها دوباره در حال بازگشت و تصرف حریم و بستر رودخانه هستند که بلافاصله دستور رفع تصرف صادر گردید.

حسینی بیان کرد: مسوولان دستگاه‌های متولی مکلف شدند تا ۴۸ ساعت آینده نخاله‌ها و زباله‌های جنگل تنگه را جمع‌آوری و فضا را برای حضور مردم فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی متصرفان فضای حریم و بستر رودخانه و جاده تنگه را میلیاردی خرید و فروش می‌کردند، گفت: همه رستوران‌های منطقه هم که مجوز و قرارداد با شهرداری ندارند باید تخلیه و رفع تصرف شوند.

شهرستان مینودشت با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت افزون بر ۴۰ هزار هکتار عرصه جنگلی دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار