استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: حسب دستور وزیر کشور و پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری، ساماندهی معتادان متجاهر که چهره شهرها را ناخوشایند می کنند، در دستور کار جدی قرار گرفته و تا پایان شهریور باید به اتمام برسد.

جمع آوری معتادان متجاهر تا پایان شهریورماه امسال

به گزارش خبرنگار گلستان 24، علی محمد زنگانه امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: برای جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر باید اقدامی عملی مبتنی بر علم و آگاهی و با همکاری همه دستگاه های مربوطه انجام شود.

وی افزود: همه دستگاه های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و دستگاه های همکار آن موظف هستند که با جدیت به وظایف خود عمل نمایند و تا پایان شهریورماه، هیچ معتاد متجاهری نباید در سطح شهرهای استان مشاهده شود.

زنگانه گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، در برخورد با آسیب های اجتماعی، باید افراد جامعه را مانند اعضای خانواده خود دانسته و کرامت انسانی رعایت شود.

وی ادامه داد: باید ظرفیت اردوگاه توسکستان به 400 نفر افزایش یافته و یک مرکز نیز با ظرفیت 300 نفر در گنبدکاووس ایجاد شود.

وی افزود: باید از ظرفیت های خیرین، شهرداریها و امکانات بلااستفاده دستگاه های اجرایی بهره ببریم.

استاندار گفت:  ایجاد اردوگاه خاص برای معتادان مشمول تبصره ۳ ماده 15 اصلاحیه قانون مبارزه با مواد مخدر و همچنین اردوگاه سخت برای قاچاقچیان مواد مخدر موضوع ماده ۴۲ قانون در استان ضروری است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار