رییس کل دادگستری گلستان گفت: ۲ محکوم سابقه‌دار که مدعی نفوذ در زندان گرگان بودند با رصد حفاظت و اطلاعات دادگستری استان شناسایی و دستگیر شدند.

۲ مدعی نفوذ در زندان گرگان دستگیر شدند

به گزارش گلستان 24، حیدر آسیابی افزود: این افراد با این ادعا که در زندان گرگان نفوذ دارند و می توانند برای مددجویان مرخصی بگیرند از خانواده های زندانیان پول می‌گرفتند.

وی اظهار داشت: این افراد زمانی شناسایی شدند که کارشناسان حفاظت و اطلاعات استان به پرسه‌های آنان در اطراف محوطه دادگستری و زندان گرگان مشکوک شده و پس از بررسی متوجه شدند از محکومان سابقه دار هستند که با ادعای این که در دادگستری و زندان نفوذ دارند از مردم کلاهبرداری می‌کنند.

وی بیان کرد: با رصد کارشناسان حفاظت و اطلاعات این متهمان هنگام دریافت ۵۰۰ میلیون ریال دستگیر شدند و بررسی ها نشان می دهد ادعای نفوذ آنها در زندان برای فریب و ترغیب کردن افراد برای پول دادن به آنان بود.

آسیابی افزود: پرونده این ۲ کارچاق کن در دادسرای گرگان در حال رسیدگی است.

رییس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به تلاش های دادگستری استان برای شناسایی و برخورد با کارچاق کن ها گفت: پایش ورود و خروج مراجعان به محاکم استان، رصد محوطه اطراف دادگستری ها و دادسراها و زندان های استان و راه اندازی سامانه پیامکی دیده بان حفاظت به شماره ۰۹۱۱۱۷۵۸۳۶۷ از جمله این تلاش هاست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار