شهردار کردکوی:

شهردار کردکوی از آغاز عملیات اجرائی بهسازی و ساماندهی پارک این شهرستان خبرداد.

ساماندهی پارک شهر کردکوی آغاز شد

ابراهیم جرجانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گلستان 24 اظهار کرد: با توجه به اینکه پارک شهر کردکوی سال ها است بدون بهسازی بلا استفاده مانده بود و شهروندان  و مسافران امکان استفاده بهینه از آن را نداشتند، بازسازی آن در دستور کار جدی شهرداری وشورای شهر قرار گرفت.

وی افزود: فقدان فضای سبز مناسب، سرویس های بهداشتی تخریب شده، فقدان فاضلاب و نداشتن حصار حفاظتی در دور پارک موجب شده بود تا این نگین شهری همچنان بدون استفاده باقی بماند.

جرجانی گفت : برای بهسازی و نوسازی این پارک در فاز اول ساخت سرویس های بهداشتی جدید را در دستور کار قرار دادیم و در کنار آن  ساخت وضو خانه و نمازخانه نیز انجام گرفت.

شهردار کردکوی بیان کرد: در فاز دوم عملیات احداث حصار نرده ای دور پارک برای حفظ سلامت کودکان، سالمندان و مردم و همچنین ممانعت از ورود وسایل نقلیه مزاحم در دستور کار قرار گفت که هم اکنون د ر حال اجرا است.

وی اجرای فضای سبز مناسب و زیبا در شان مردم شهرستان را از دیگر اقدامات بهسازی این پارک عنوان کرد و گفت: در انتهای این پارک نیز زمین بازی زیبایی برای نوجوانان و جوانان ایجاد می شود و نصب وسایل ورزشی و بازی کودکان نیز از برنامه هایی است به زودی و یک به یک در فاز های مختلف برای این پارک و استفاده بهینه شهروندان که حق مسلم آن ها است اجرائی خواهد شد.

به گفته شهردار کردکوی توسعه و بهسازی شهر ستان کردکوی با مشارکت شورا و شهرداری پیشرفت چشمگیری خواهد داشت و چنانچه  همیاری  و حمایت شهروندان نبود همین اندازه بهسازی نیز انجام نمیگرفت.

ارسال نظر

آخرین اخبار